Destiny - beauty, fashion and school

03.09.2014., srijeda

Ono što ja koristim:-)

Iiiiiii današnji post će biti o mojoj šminci, ono što ja koristim i moje preoruke... Truditi ću se iskreno opisati određenu stvar! Naravno ako vas još nešto zanima, slobodno me možete pitati u komentar:-) Pa krenimo.

Stay With Me Essence Lipgloss

Cijena je pristupačna, 17.90 kn. Sjajila su savršena, nisu ljepljiva. Dugo stoje na usnama i daju odličan efekt. U prodaji je 6 različitih boja i nijansa. Toplo preporučujem...



Baby Lips Maybelline

Dostupna su u 6 vrsta: 3 bezbojne varijante i 3 varijante s bojom i mirisom. Cijena je okej, 18 kn. Imaju jako lijepe i sjajne boje, deff su u mojoj torbici...



Rosal Lip Balm

Također u mojim favoritima... Cijena je i više nego pristupačna, 15-stak kuna. Njeguju usne, dostupna su u 4 predivnih boja i mirisa. Preporučujem...



Get Big Lashes essence

Ovu maskaru već par dana koristim, i u tih par dana, ušla je u moje favorite!!! Istina, ima malo čudnu i lošu četkicu, te kada ju nanosim moram posebno paziti da s tom ogromnom četkicom ne bi dodirnula područje OKO očiju, no sve u svemu, boja je super, trepavice su vidljivo gušće. Maskara daje veliki volumen i uvija trepavice... Jednostavno obožavam tu maskaru!!!!



Max Factor puder

Puder je super, gust je, jako dobro prekriva sve nepravilnosti na licu. Pristaje svakom tipu kože!



Puder u kamenu essence

Savršen, nemam riječi. Deff preporučujem:-)



Essence četkice

Ove četkice koristim za SVE! Jako lijepo nanose... bilo šta! Cijena je super, 15 kn...



To je sve od mene u ovom postu... Imam još šminke, ali nisu u mojim favoritima... Pozzz:-)
- 15:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi