Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

Opis bloga

~°ovaj blog postoji reda radi....s nikakvim posebnim razlogom...osim da ti pokažem da te volim°~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


~°Daj mi svoje usne da na njima gorim, Daj mi svoje srce vidiš da te molim, Daj mi svoju ljubav neka bude moja, Daj mi svoju ljubav sudbina si moja!!°~


~°Ja ću tebe noćima sanjati tvoje ime nečujno dozivati, ti si vizija mog sna, dušo moja daleka. Oči moje traže te, usne zovu te dođi molim te jer ludo VOLIM TE!°~

Image Hosted by ImageShack.us

~°Bori se za sreću, za ono želiš. Ono što mnogo ti znači, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi
će se snaći, ali ljubav poput tebe teško je naći.°~


~°Dan je posve običan...sati kao i svi do sada... trenutak ni malo poseban, al ipak dovoljno dobar za reći ti: LJEPO JE ŠTO POSTOJIŠ!°~


myspace layouts


~°Lijepo je znati da postojiš u mom životu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zašto. Lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu.°~


~°Neka te nebo obasja kada se tama pojavi oko tebe, i neka ti anđeli ne dopuste da plačeš kada ti suze ispune oči, jer ti zaslužuješ živjeti u svijetu LJUBAVI!°~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Cursors

četvrtak, 14.08.2008.

~°ljubi meeeeee°~




Puno toga željela bih tebi reći
ali riječi sad u grlu stale su
ti me topiš kao led
možeš imati cijeli svijet u trenu.

Pogledom kao da mi želis reći
da razumiješ sto osjećam ja sad
i da znaš da ljubav će uvijek stanovati tu
ali sve sto kažeš je...

Ljubi me, ljubi me
tvoje ruke zovu me
usne tvoje govore
ljubi me

Ljubi me, ljubi me
tvoje ruke zovu me
usne tvoje govore
ljubi me

Rijeka ljubavi u našim mislima
kupamo se vodom sjećanja
plovimo ka morima zaljubljeni ti i ja
ali sve što kažeš je...

Ljubi me, ljubi me
tvoje ruke zovu me
usne tvoje govore
ljubi me

Ljubi me, ljubi me
tvoje ruke zovu me
usne tvoje govore
ljubi me.....



| kOmAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.