Imenjakinja.... - Kise dolaze,a od nas ni traga.. - Blog.hr

nedjelja, 08.10.2006.

Imenjakinja....

Kazu postoji samo jedna osoba kao ti, i da mnogima su samo ista imena,.....
ali u mome slucaju, ..ipak postoji neko kao ja..
nije mi sestra po krvi ali u srcu znam sestra mi je sudjena,sudjena po dushi...
po toplini koju samo mogu ja osjetiti,jer smo iste..
u ljubavi stojimo na istoj ivici mosta...ne mozemo svojim putem poci
jer tamo rastu koprive, a srce je njezno, a tudjim....tu je trnje..
zabranjena zona za nas jer u nashim srcima prvo mjesto zauzmu ostali
pa onda mi... jer onaj koji stavi sebe na prvom mjestu,taj ne osjeca bol
taj sanja zivot....uvijek zeli male precice do sna i nocima moze mirno da spava...
ali ako ljubav zavisi od nase slobodne volje, zasto ne prestanu da vole oni
koji bi htjeli prestati?
Naprotiv, placu od bola i robuju ljubavi, cak i oni ponosni ljudi koji
inace smatraju ropstvo za najvece zlo rado se lisavaju zbog ljubavi
neceg cega se inace nikad nisu htjeli odreci i nose svoju ljubav kao
bolest ili okov i zive u strahu da ne izgube samo onog koga vole.....


Photobucket - Video and Image Hosting



- 04:57 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off






O menii
Photobucket - Video and Image Hosting


zovem se vanja:D a vise sam poznatija kao vanchi =), rodjena sam 22.04.1988 u banjaluci gdje sam zivjelaa i odrasla, a sad sam u kanadi weeee:(
vrlo sam jednostavna osoba, ako je neko dobar prema meni ja cu biti 10x bolja a ako je neko losh prema meni ja cu biti 100x gora prema njemu:))))) very easy=) najvishe na svijetu mrzim trach i laz, ne iskrenost i pokrivanje tudjih lazi i prevara.... ne volim kisu i shkolu,.....i nafuranost ovo ono ....a volim hiphop (marchela najvishe, rulzzz), muziku opcenito, kafu, bjezati sa chasova eheheh (khm maki;p), volim svoje stoke ...ove ovdje a i one iz bosne :) vanja,ajsa,sabrina:*********** a ove bicharke [the serb mafia] bem li vam:p ehehe ma eto, volim vas sviju....i hvala na posjeti, come again :DDDDDD