Kise dolaze,a od nas ni traga.. - Blog.hr

subota, 07.10.2006.





Briga me kad neko mi sudi,neko uvjek mrzi a
neko ljubi i nije neka zagonetka da svi smo samo mali obicni ljudi...
Jedan dan sam kisa,drugi dan sam grad Jedan dan sam rijeka drugi dan slav...
Takva sam kakva sam al idem do kraja...
Ni da kunem ni da molim to nebi bila ja da glumim neke drame,
ne nikada,ja grizem ja se borim do zadnjeg koraka kad gori neka gori do kraja...
Ne gledam u crte sa dlana neko zivi zivot a neko ga sanja
I nije neka zagonetka da svi smo dio cudnih ironia...
Jedan daj je dosta,drugi dan bi jos,jedan dan je dobra a drugi je los...
Takva sam kakva sam al idem do kraja...






- 01:47 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off






O menii
Photobucket - Video and Image Hosting


zovem se vanja:D a vise sam poznatija kao vanchi =), rodjena sam 22.04.1988 u banjaluci gdje sam zivjelaa i odrasla, a sad sam u kanadi weeee:(
vrlo sam jednostavna osoba, ako je neko dobar prema meni ja cu biti 10x bolja a ako je neko losh prema meni ja cu biti 100x gora prema njemu:))))) very easy=) najvishe na svijetu mrzim trach i laz, ne iskrenost i pokrivanje tudjih lazi i prevara.... ne volim kisu i shkolu,.....i nafuranost ovo ono ....a volim hiphop (marchela najvishe, rulzzz), muziku opcenito, kafu, bjezati sa chasova eheheh (khm maki;p), volim svoje stoke ...ove ovdje a i one iz bosne :) vanja,ajsa,sabrina:*********** a ove bicharke [the serb mafia] bem li vam:p ehehe ma eto, volim vas sviju....i hvala na posjeti, come again :DDDDDD