....ma shvatit čete....



pozdrav. eo dosađujem se.
pa se sjetih da bi mogla napisat post.
jeij.
trenutno se osječam hm.malo čudno.
nznm jer to zbog okoline.
koja utječe na mene.ili jednostavno zbog hm "hormona".not.
mislim lijepo mi je.
onak. imam dečeca kojeg jaaako volim. Mislav.ofkors. cerekkiss
nisam u svađi sa starcima. aleluja.
bar jednom u godini.
frendice.sve štima.
ali...znate kad onak.
jednostavno.pitate se.čemu sve to?
čemu sve te lijepe riječi.misli.djela.
kad če sve na kraju završiti smrču?
možda je smrt i smisao svega ovog.
nznm.
živi život dok možeš.veseli se.lala.
budi sretan. nađi posao.udaj se. odgajaj djecu. ostari.
umri. svi če te zaboravit.
onak. ko da če se neko ekšli sječat mene.
ili opčenito.ljudi. koji nisu obilježili povjest.
dada.ofkors.tvoji bližnji neko vrijeme če tugovat.
i bit če im teško.
a onda...mislim moraš nastavit život dalje.znam.
ali ono.
onda sve ispočetka.
dijete-tinejđer-odrastao čovjek-starac-NEMA TE.
nisi više tu. a-a.
Bog- druga tema.
nije da ja ne vjerujem...ali. recimo. da ni tog nema... *nek se sad neki ne uvrijede*
sve je tako monotono.
unaprijed znaš šta če bit.
i živiš za trenutak. jer si sretan.
i želiš da taj trenutak traje vječno.
"vječno"? šta to uopče znači vječno?
zauvjek. ne.
umrijet češ.
u raju? nene. možda čistilištu? paklu?
nda.
ništa ne traje vječno.nitko ne traje vječno.
oke.ovo je pesimistično.ali realno razmišljanje.
nakraju svi ostanemo sami.

i to je neko odredio.
neko. nešto. wtv.
i mi smo sad takvi.

zapravo smo svi isti."radimo" na istom principu.
trebaju nam iste baterije kako bi se pokretali
by: ja
.

to je najčešče:
LJUBAV
LOVA
DROGA.zavisi kako ko.
različiti motivi. raličiti ciljevi.
ljudi se mijenjaju. zašto?
da bi postali još gori. možda večinom bolji.
isplati li se sve to? lijepo je živjeti.
biti voljen.
voliti.ljubiti.
DOK MOŽEŠ.
ko nas je sve to naučio?
gdje je pravi dom?
place to be?
*Crush my hope.grow my hate.There's no home for me. Nothing to give.Nothing to say. So tell me it's a dream.*
vrijeme ne postoji.
samo trenutak
.

Tko sam ja uopče?
x ona koja voli muziku.
x voli ljubav.
x voli se smijati.šaliti.
x zabavljati.
x pričati.
x razmišljati o nepotrebnim stvarima.
x uživati u hm. "životu".
ZAMISLI....
drogu koja ti neče naštetiti...
osječaj koji nikad neče proči...
ljubav koja beskrajno traje...
beskrajan dan...
savršenstvo...


vidiš li svjetlo na kraju tunela?


oke.vidim da ču vas ad več počet zabrinjavat.
ali bit če mi lakše.ako ovo na ovaj način podijelim s ljudima koji možda isto tako razmišljaju.
nadam se ne.
zamislite.
na mostu.stojite sami.
oko vas nema nikog.
ničeg.
praznina.
kaj bi napravili?
derali se u prazninu?
pokušavali pronač nekakav izlaz?
nekog živog? ali nema nikog.
vi svejedno tražite... nema
ili se bacili s mosta?
heh.
ostavljam vam to...razmislite.
jedino što ovom svjetu daje nekakav značaj.
smisao.
jest ljubav.
bez vode nemožeš 3 dana.
bez zraka 3min.
bez hrane 41 dan...
a bez ljubavi....cijeli život?
haha.
ni jedan tren.

to je ono kaj životu daje smisao.
nemora to bit sam prema nekom dečku/curi.
neg opčenito.
ak neš radiš. radiš jer to VOLIŠ radit.
ak si s nekim to je jer ga VOLIŠ.
VOLIŠ bit s frendovima.
VOLIŠ se družit se izlazit.
to je osječaj koji nikad neče prestat.
iako nekog mrziš.mrziš ga jer si ga nekoč volio.
ili ti je stalo do njega.pa ga mrziš zbog nekog djela.
jer znaš da može bit bolji.
ugl.
sad bi mogla još puno pričat.
i filozofirat.
ko i uvijek. xd
ali...mislim da je ovo hm. sve(?)
kaj sam htjela reč.
čestitam svima koji uspiju pročitat ovaj post do kraja.
i razumiju kaj bar donekle oču reč.
pa...
idem sad.
volim vas. ljubim. pozZzzzz



10.06.2007. | 14:07 |
31 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


the opis bloga


za početak moja prerada pjesme od hladnog piva(trening za umiranje).

Trening za opijanje.xD
beskrajno prazna hodam Ribnjakom.brzina mi poklanja zaborav.
s polupraznom pivom u rukama.u ritmu Wintersuna dodajem gas.
ludilo me samo vodi.poput starog znanca.
vjetar mrsi mi kosu.
moje lice moje oči.poput živog mrtvaca.
sve je to od piča.
tražila sam samo odgovor. na to beskrajno glupo pitanje.
zašto se ne vratim ponovo. nastavim trening za opijanje.

DIO ZA STARCEsmijeh
ako nočas vijesti jave. da sam nestala bez traga.
smiri se ne plači od sreče. moj pokvareni osmjeh dorro pogledaj.
vidjet češ đubre kao ja ne umire.



ovo je blog jedne djevojke.po imenu Sara.
koja jako voli:
- Vedrana. ljubav<3
-metal
-azru i hp
-čokoladu
-zaebavat se
-kemiju i biologiju
-gitaru
-Ribnjak
- najbolje frendove/frendice(Tenu,Doru,Evu...)
-piče....mama ak ovo čitaš.ja sam doobra curica... XD
-PRAZNIKE!!
-MSN
-izlazit...naravno
-slušat mjuzu. xD
-marte/starke
-pričat na telefon/mob
-crni lak
-filozofirat
- impresioniraju me oni "natpisi" po gradu A.C.A.B. XD

NE VOLIM(mrzim)::
-ŠKOLU!!!
-fejkere
-gljive,morske plodove...yuk!
-MRZIM NARODNJAKE
-neke osobe,koje sad neču imenovati...
-učit!!
-licemjerne,lažljive osobe
-pedofile,dendrofile,sodomiste.... XD
-politiku
-sve šta je vezano za ovo prokleto društveno "uređenje"
-EU
-emo...arrrghhh
-to je valjda to,nemrem se više ničeg sjetit....


MOJ MSN- metal_godess667@hotmail.com

Azra- Plavi golub
ponekad je vidim lezeci u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad povrsine tupih koraka
koliko jos ima do ocaja
darovat cu ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u meni prolaznika bez alibija
ne gledaj u meni plavog goluba
dvojica na ulici
sami
protiv svih
dvojica na ulici
sami
zagrlio sam prvu djevojku
uzivala je u milovanju
oblaci su vukli kisu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samotna ljubav- A.G.Matoš
Ponoć već je prošla, svjetlo mi se gasi,
Na baršunu crnom leži teška noć;
Čelom mi se truni spomen tvojih vlasi
Ljubavi daleka, kad ćeš, kad ćeš doć?
Otišla si. Gdje si? Ko da umrla si,
Udaljenost ima smrti tužnu moć,
Srcem srsi, strasti, dušom sumnje, strasi
Poginut ću noćas i za dragom poć.
Ljubav nije sreća!—znaš li kad mi reče?
Ljubav, to je rana, i ta rana peče,
Ljubav boli, boli, kao život boli,
Teško, teško onom koji jako voli.
Nisi pravo rekla. Ljubav bol je, plamen,
Ali muči samo kad sam sam ko kamen


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








DEČKI KOJE VOLIM...

:))






LYRICS