Kad bi samo još uvijek svirali u originalnoj postavi....



NEKI NJIHOVI FAMOZNI CITATI...

"Rock ´n´ fuckin´ Roll" - Slash

"Možeš ostati u najskupljim hotelima i možeš biti ogroman rock band i imati puno slave, biti poznat i tako to, ali kad odeš u WC toalet papir je još uvjek toalet papir." - Slash

"Glasno je način našeg života" - Steven, 1987

"Uspjeh je bio ono što nas je zajebalo" - Slash

"To je brza ljubavna pjesma o drogi, sexu, hollywoodu i novcu." - Izzy, 1988, o pjesmi Think About You

"Mi definitivno, sigurno, absolutno ćemo početi misliti o razmišljanju za rad na novom albumu prilično brzo...bar mislim." - Izzy

"U svoj iskrenosti, mislim da će Guns N' Roses biti jedan od onih bendova koji ostaju zauvjek." - Slash

"Axl nema 24..on je ustvari star milion godina....vidio je sve" - Izzy , 1986

"Ne uzimam kokain više.....pa dobro samo povremeno" - Slash, 1992

"Ja i Axl smo toliko različiti da se privlačimo" - Slash, 1991

"Napisao sam tu pjesmu o toj curi koja je željela imati bend i htjela ga je nazvati Rocket Queen. Ona me na neki način održavala na životu jedno vrijeme." - Axl, 1988, o pjesmi Rocket Queen

"Boca (Jack Daniel'sa) na dan pet godina, to je ono sto sam radio.. imate veoma los zadah ujutro i znate, ne možete voditi ljubav prije no sto operete zube, što je stvarno teret. "- Slash

"Nismo imali novaca, ali bismo uspjeli tu i tamo iskopati neki dolar pa da možemo skoknuti do trgovine s alkoholnim pićima. Na sreću u toj trgovini je postojalo odlično vino zvano Nightrain koje bi vas razjebalo za dolar. Pet dolara i ne bi vas više bilo. Živjeli smo od toga!" - Duff, 1988 o pjesmi Nightrain

"Mnogo novca bi bilo kao naglo samoubojstvo, bojim se obaveze da imam mnogo novca" - Duff, 1988

"Rodjen sam kao siromašno crno dijete" - Steven, 1988 (Adler je bijelac)

To je istinita priča o mojoj djevojci u to vrijeme (Erin Everly)" - Axl, 1988, o pjesmi Sweet Child O´mine
"Mi smo stvarni. Mi nismo glamurozno djubre ili bilo sto takvo. Mi smo samo Guns n' Roses!" - Slash

"Nismo imali ni malo novca, ali smo imali puno prijatelja i djevojaka od kojih smo u osnovi preživljavali. Sve je to bilo tako lako. Postojala je neka praznina jer sve je bilo prelako." - Duff. 1988, o pjesmi It´s So Easy

"Na turneji bivaš pogodjen od stvari koje lete prema bini, skačeš u publiku. To je kao da nema barijera da te suzdržavaju to je rock 'n' roll . Za mene je to ono sto čini visoko energični rock 'n' roll. Slomim svoju gitaru kada sviramo i odem sa nastupa sav krvav" - Slash

"Nismo tražili ugovor sa izdavačkom kućom.On je došao do nas. Potpisali smo za Geffen zato sto su oni najbolja od svih kompanija." - Izzy, 1987

"Poznam curu koja se zove Michelle i ona je postala dobra prijateljica benda, i ja sam izlazio s njom neko vrijeme. To je istinita priča." - Axl,1988, o pjesmi My Michelle


još jedan dokaz njihove savršenosti...haha....

evo ovo su riječi moje NAJDRAŽE PJESME OD GUNSA...

DON'T DAMN ME

Don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

Be it a song or casual conversation
To hold my tongue speaks
Of quiet reservations
Your words once heard
They can place you in a faction
My words may disturb
But at least there's a reaction

Sometimes I wanna kill
Sometimes I wanna die
Sometimes I wanna destroy
Sometimes I wanna cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck

It's only for a while
I hope you understand
I never wanted this to happen
Didn't want to be a man
So I hid inside my world
I took what I could find
I cried when I was lonely
I fell down when I was blind

But don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

How can I ever satisfy you
An how can I ever make you see
That deep inside we're all somebody
An it don't matter who you wanna be
But now I gotta smile
I hope you comprehend
For this man can say it happened
'Cause this child has been
condemned
So I stepped into your world
I kicked you in the mind
An I'm the only witness
To the nature of my crime

But look at what we've done
To the innocent and young
Whoa listen to who's talking
'Cause we're not the only ones
The trash collected by the eyes
And dumped into the brain
Said it tears into our
conscious thoughts
You tell me who's to blame

I know you don't wanna hear me cryin'
An I know you don't wanna hear me deny
That your satisfaction lies in your ILLUSIONS
But your delusions are yours and not mine
We take for granted we know the whole story
We judge a book by its cover
And read what we want
Between selected lines

Don't hail me
An don't idolize the ink
Or I've failed in my intentions
Can you find the missing link
Your only validation is living your own life

Vicarious existence is a fucking waste of time
So I send this song to the offended
I said what I meant and I've never pretended
As so many others do intending just to please
If I damned your point of view
Could you turn the other cheek

But don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me
Don't damn me
I said don't damn me
I said don't hail me
Don't damn me

poZZZZ....GUNS N' ROSES 4EVER!!


09.07.2006. | 10:50 |
9 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


the opis bloga


za početak moja prerada pjesme od hladnog piva(trening za umiranje).

Trening za opijanje.xD
beskrajno prazna hodam Ribnjakom.brzina mi poklanja zaborav.
s polupraznom pivom u rukama.u ritmu Wintersuna dodajem gas.
ludilo me samo vodi.poput starog znanca.
vjetar mrsi mi kosu.
moje lice moje oči.poput živog mrtvaca.
sve je to od piča.
tražila sam samo odgovor. na to beskrajno glupo pitanje.
zašto se ne vratim ponovo. nastavim trening za opijanje.

DIO ZA STARCEsmijeh
ako nočas vijesti jave. da sam nestala bez traga.
smiri se ne plači od sreče. moj pokvareni osmjeh dorro pogledaj.
vidjet češ đubre kao ja ne umire.



ovo je blog jedne djevojke.po imenu Sara.
koja jako voli:
- Vedrana. ljubav<3
-metal
-azru i hp
-čokoladu
-zaebavat se
-kemiju i biologiju
-gitaru
-Ribnjak
- najbolje frendove/frendice(Tenu,Doru,Evu...)
-piče....mama ak ovo čitaš.ja sam doobra curica... XD
-PRAZNIKE!!
-MSN
-izlazit...naravno
-slušat mjuzu. xD
-marte/starke
-pričat na telefon/mob
-crni lak
-filozofirat
- impresioniraju me oni "natpisi" po gradu A.C.A.B. XD

NE VOLIM(mrzim)::
-ŠKOLU!!!
-fejkere
-gljive,morske plodove...yuk!
-MRZIM NARODNJAKE
-neke osobe,koje sad neču imenovati...
-učit!!
-licemjerne,lažljive osobe
-pedofile,dendrofile,sodomiste.... XD
-politiku
-sve šta je vezano za ovo prokleto društveno "uređenje"
-EU
-emo...arrrghhh
-to je valjda to,nemrem se više ničeg sjetit....


MOJ MSN- metal_godess667@hotmail.com

Azra- Plavi golub
ponekad je vidim lezeci u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad povrsine tupih koraka
koliko jos ima do ocaja
darovat cu ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u meni prolaznika bez alibija
ne gledaj u meni plavog goluba
dvojica na ulici
sami
protiv svih
dvojica na ulici
sami
zagrlio sam prvu djevojku
uzivala je u milovanju
oblaci su vukli kisu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samotna ljubav- A.G.Matoš
Ponoć već je prošla, svjetlo mi se gasi,
Na baršunu crnom leži teška noć;
Čelom mi se truni spomen tvojih vlasi
Ljubavi daleka, kad ćeš, kad ćeš doć?
Otišla si. Gdje si? Ko da umrla si,
Udaljenost ima smrti tužnu moć,
Srcem srsi, strasti, dušom sumnje, strasi
Poginut ću noćas i za dragom poć.
Ljubav nije sreća!—znaš li kad mi reče?
Ljubav, to je rana, i ta rana peče,
Ljubav boli, boli, kao život boli,
Teško, teško onom koji jako voli.
Nisi pravo rekla. Ljubav bol je, plamen,
Ali muči samo kad sam sam ko kamen


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








DEČKI KOJE VOLIM...

:))






LYRICS