< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Suuper pjesma:


Sony Ericson
Image Hosted by ImageShack.us


Kolko mi je ljudi doslo od 13.8.2007-22:47
Counters
Counters

Glupače tuguju,
Energične nađu zamjenu,
A pametne oduvijek imaju rezervu


Evo ljudi Lucia i Ja...
Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik jedne teenagerke.....


Make Grunge Hearts at bigoo.ws


Medenoo
Image Hosted by ImageShack.us

...Nešto o meni...

Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Barbara
Prezime: Nevazno
Godine: 13
Datum rođenja: 22.2.1995
Horoskop: Riba
Slusam: Sve osim narodnjaka i opere...
Volim: Frendove,Hranu,Laptop...itd.
Ne volim: Seljake,Susiti kosu,Povrce...itd.
Obitelj: 2 sestre,mama,tata,ptica,pas,ribica...
Naj piće: Svašta!
Naj hrana: Uh,vjerujte sve!!
Naj pjesma,grupa,album: Jako puno toga!
Fendice: Ira,Irena,Lucia,Gentiana,Michelle,Martina,
Dajana,Iva,Kristina,Arbesa,Arbina,Lara,Ella...

Frendovi:Matej,Anton,Gabriel,Luka,
Bernand,Dorian,Ivan,Marin,David L.,Bojan...


Ljudi koji imaju blogove a zakon su:...
Ira-super cura,druzimo se vec 3 godine i the best je!!

Lara-Super cura,irina rođakinja,ima manu a to je da mora razbit sve sto joj dođe pod ruku!! inace cura uvijek za zabavu!

Lucia-Super,predobra cura,i uvjek se s njom mogu i zabavit i sve!! Hehe lulu CUBY!!

Svi moji prijatelji,nesto o njima...;
Dajana-cura se zna zabaviti i hrabra je ali neke stvari ipak nebi probala...

Irena-super cura uvjek za tulumarenje ali kad je lose volje,dalje od nje!

Gentiana-Isto kao i Dajana pa jos malo hrabrija!

Michelle-super je cura ali se neke stvari ili boji probati i nesugurna je u sebe...

Martina-luda 100 gradi...munjena,ispaljena,ali kad je zivcana brisi brze-bolje...

Iva-odlicna cura iako malo streberica,ljepa je i zna se zabaviti...

Kristina-upravo dobila decka...luda je i zna se zabaviti,isto je streber...

Arbesa-super cura ima sestru blizanku Arbinu

Arbina-odlicna cura ima seku blizanku Arbesu

Ella-ide sa larom u razred i odlicna je cura!

Matej-super lik,nekad zivcan sto nema curu...

Gabriel-super je lik ali je malo ko djete,ali mozes pricat s njim...

Anton-moj najbolji frend super je i bas je tip prijatelja...

Luka-ide s larom i ellom u razred i fora je mali iako me zivcira nekad...

Bernand-Mali je zakon,hehe ma ide u 5.raz ali je spaljen...

Dorian-streber u razredu,i donosi krive predrasude,inace ok!

Ivan-Super lik, svira gitaru... Zakon je!!

Marin-matejov rođak,mali je fora,zna se zezat i ima curu!

David L.-lik je spaljen full,ruzan je ali se zna zezat!!

Bojan-morala sam ga spomenuti,lik je fora i zasluzuje mjesto na mom blogu!!


Image Hosted by ImageShack.us

Linkići...I Cool SMS-ovi

Image Hosted by ImageShack.us



Moj 2 blog!! Barby & Lulu
Janaa
Avril!!
Larchy
Krava Luluta
Dajana
Ira-Mala
Ana
Dora
Marin-Jež

Guru...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SMS:
Jučer je nebo bilo prelijepo, puno zvijezda…… Najednom ugledah tebe……… Možeš li mi ,molim te, objasniti kamo si ti letjela na onoj metli………fino

- Ti si najdublji bunar na kojem tvoj izvor krijepi moju dušu...

- Ti si malo mače što po srcu grebe, volim taj ožiljak, jer je od tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše to je tvoje ime i volim ga najviše!

- Nema vatre bez suhih drva,ni ljubavi kao što je prva!

- U njega zaljubljena,a tebe volim.Njemu želim sreću,a za tvoju se molim.Njega gledam,a tebi se divim.Za njega umirem,a za tebe živim!!!

- Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako zadržiš ovu poroku - VOLIŠ ME, ako je ignoriraš-OBOŽAVAŠ ME,ako ne odgovoriš-NE MOŽEŠ BEZ MENE,ako ju izbrišeš-LUDIŠ ZA MNOM........... što ćeš učiniti..?

Ja neću ljepšu, ja neću drugu, birao sam, srećo moja, il’ Tebe il tugu.

Ako je Francuska ljubav onda si Ti Pariz !!

Tisuću riječi mnogo je, jedna riječ malo je, samo dvije rječi govore sve: VOLIM TE!

Par slikica!! i I love you...

Image Hosted by ImageShack.us


Moji najdraži glumci i glumice...
Moja najdraža serija: ONE TREE HILL!rofl


Cijela ekipica!!
Image Hosted by ImageShack.us


Brooke & Lucas
border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


Haley
Image Hosted by ImageShack.us


OTH-Together
Image Hosted by ImageShack.us


Haley & Nathan
Image Hosted by ImageShack.us



Peyton
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Werewolves
Image Hosted by ImageShack.us


Skate
Image Hosted by ImageShack.us


Malo slikica iz photoshopa
E.M.O.
Image Hosted by ImageShack.us


Lie
Image Hosted by ImageShack.us


Bite U
Image Hosted by ImageShack.us


Love...
Image Hosted by ImageShack.us


Thank You
Image Hosted by ImageShack.us


Moments to life...
Image Hosted by ImageShack.us




petak, 21.12.2007.

You are my teddybear,oh i love you!!!!

Ej ljudi!!
Evo me ja se malo vraćam jer sam doživjela fljasko... 5 komentara!! ljudi u kakvu vi mene situaciju dovodite... akmeeeKk!!

Kratko sam tu,ali ću komentirati post od Luciee,naime ona je rekla... sretan božić i nova...bla-bla i navela je 'bez alkohola'... pa šta je njoj?!

naravno da će toga biti pa nova godina je za ime božije!!!

ahh razumjet ćemo djecu sa posebnim potrebama... jelda ljudi!!thumbup

evo nadovezat ću se na svoj naslov koji u prijevodu znači 'ti si moj medvjedić,oh kako te volim'!! neznam zašto... puhnulo mi... cerek

ajde ljudeki sad cu vam stavit malo slikica!! puusa!!

Image Hosted by ImageShack.us


ma to je to neda mi se više...

eto dragi moji (najdraži...) ljepo se vi meni napite...party (ili ovako dead) i smokin hehe =) pa-pa

sve najbolje!!

- 20:22 - Oh, How I Wish . . . (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

scrollbar-face-color: #5E0308;