Lost And Gone...

Pa bilo bi vrijeme da i ja napišem post nakon više od mjesec dana,ne??
Naime...Bijeh na Krematoriju i NEAM RIJEČ!!!!Predobro,presavršeno...!!!!!!!
Vikala sam i derala se i vrištala i skakala i bengala i neznam ni ja kaj sve ne ko nikad...Da ne govorim o vratu koji me toliko bolio da glavu nisam mogla držat!!!!
Njega nije bilo...
Upoznala sam Nocturnu!!!!!
Nisam se napila...Previše...XD
Sve u svemu bilo je predobro!!!

Image Hosted by ImageShack.us


''You know I come running
whenever you call.
You led my heart to love;
now you made it fall.''


prije tjedana dana sam bila na Ribnjaku ofcourse!!!Napokon nakon mjeseci i mjeseci mučenja i kazne i zatvora aj em fajnli fri!!!!!!!!!
I naravno da sam se nalila ko stoka XD!!
Trčala sam za Plavom cijelo vrijeme i pazila na nju tak da mi je neko zgrabio torbicu s nožićem...I zbog tog sam se rasplakala,pa su me tješile Carica,Yui i Nocturna pa sam opet tražila Plavu jer je bila zgažena totalka i pronašla sam ju kak bari Marka...A ja sam cijelu noč pokušavala je micat od dečkiju da ne prevari dečka...Kojeg je ostavila u ponedjeljak nakon toga.Hihih,kako krul...Jadan Marko je dobio svom snagom u nogu...Mojom martom(auč!!) i sve mu je crveno bilo...
Enivej kasnije smo došli do nekih klupica di sam se ja OPET rasplakala(ĐIIIIZ!!Koji kurac????) opet zbog torbe,al najviše zbog nožića i njega onda su došli neki likovi pa sam ja pozvala Caricu pa su me ona i Medek tješile pa sam raspizdila Caricu i šupila me i otišla,brijem da se rasplakala,onda me pijana Plava dvaput šupila u isti obraz,iz fore valjda,kaj ja znam,pa me zagrlila i puknula glavom u taj obraz...
-.-
Nije smiješno!
Medek je ostala i tješila me...

Pouka ove priče:Grofica je ko i one cure koje neznaju pit,kaj su joj se gadile zbog toga kaj se svaki put plaču kad su pijane...o.O
A to nije dobro...

Image Hosted by ImageShack.us

''You left me here.
I’m crying in the rain.
Someone’s pleasure is another's pain.
The promises you gave are lost and gone.
Lost and gone forever''


Jučer...OMG!!!!!E tu je bilo SVEGAAA....
Tri bombice votke na recimo eks...
To nije dobro za mene XD
Bio je i on...Što ubiti nije dobro...Al doro...
Vukli su nas okolo po Ribnjaku a ja i Plava se nismo dale XD
Otišle smo do Karle,grlile se sve tri i bacile na pod(vjerojatno odtud masnice...),a onda smo se dogovorile da idemo pod auto jer nam je život sranje...Primile se za ruke i stajale na cesti...Auto je stao...

I SAD SMO MI KAO NORMALNE!!!!!!!Isuse Bože koji mi se kurac to događa???

Odvukli su nas u neki Malibu il tak neš i tam sam srela Tralu,sljedeče čeg se sjećam je da smo NEGDJE,ja sam se panično okretala i gledala di sam,onda sam nazvala Lucu da vidim da li je ona tu,al je bila doma na što sam se RASPLAKALA(u kurac,u kurac,u kurac...) jer su me ostavili samu i nisam imala blage di sam...Al sam sretno došla doma!!!

Pouka ove priča:Grofice jebemu prestani plakat kad si pijana!!!!Pa u kurac!
-.-

Sjećam se i djela di sam govorila da nisam emo...Al se ne sjećam jesam li se derala(nedobog!!!) il sam sam govorila sebi...Ma bolesno!!!!!!!!!!

*sama...ponovo sama...*

Image Hosted by ImageShack.us

CURE HVALA NA SVEMU!!!!!!!!!

Pusa!!!!


18.03.2007. u 14:02 × 31Komentiraj × Isprintaj × Link × Vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



MAJ FUCKED UP ŽIVOT!!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Zovem se...Ne,zovite me Grofica.Zašto?Jer želim ostat kolko-tolko anonimna.Živim u zatucanom kvartu,koji je smješten u zatucanom naselju,koje je smješteno u zatucanom djelu grada i gdje su skoro svi ljudi,pogodite...ZATUCANI!! Imam 15 godina,živim in Zagreb,totalna sam jadnica,al bar to priznajem!rolleyesIdem u Grafičku Školu u Zagrebu i obožavam ju!!!Zapravo ljude u njoj,osobito ljude iz mog razreda!Definitivno nisu zatucaniyes,dobro,bar velika većina nije...Imam sisterku koja je starija od mene 2 god i koja mi fakat zna dič živac,al ju volim i divim joj se.Iako joj to nikad nebi priznala u facu.Poprilično smo bliske u zadnje vrijeme...Imam i buraza koji je mlađi od mene 8 godina i sluša metal...Jako sam zbunjena osoba,što vam mogu svi potvrditi koji su me upoznali.Nevolim kad me ljudi etikiraju...Metalka,darkerica,punkerica...
Ja sam ja...Dont label me!

Potpisujem se kao †Grofica-The Vampire Medvjedich†
Image Hosted by ImageShack.us

OVO MORATE POGLEDATI!!!Ali gledajte do kraja,skroz do kraja,dok nebude gotovo...ZAKON JE!!!!!!!!!!!!

href=http://s2.bitefight.ba/c.php?uid=32191 target=_blank>Image Hosted by ImageShack.us
Come to the dark side!Become the children of darkness!
Vampires will rule one day!


SLUŠAM:
Iced Earth,
Hammerfall,
The 69 eyes,
Manowar,
Metallica,
Apocalyptica,
Sonata Arctica,
Blind Guardian,
Evanescense,
Marilyn Manson,
Nightwish,
HIM,
KoRn,
Saratoga,
Slipknot,
Kamelot,
Nirvana,
Steel Dragon,
seether,
Good Charlotte,
Simple Plan,
Bon Jovi,
The Calling,
Eminem,
Jesse McCartney,
Guns n Roses,
Soundtrack od filma Kraljica prokletih...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao što vidite ima tu sveeeega...Slušam ubiti sve osim narodnjaka...Njih ne podnosim...

Sličice koje me najbolje opisuju...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

VOLIM:
-crnu olovku
-crnu boju
-jednog dečka
-svoj razred
-familiju(više majne wink)
-glazbu
-zvuk električne gitare i klavijatura
-STARKE!!!
-MARTE!!!
-dečke u crnim,kožnim hlačama,taman širine
-dečke u starkama i martama
-dečke koji sviraju gitaru,bubnjeve,bas...
-beđeve
-narukvice(puuuuno njih)
-svijeće
-noć,mjesec
-kišu(ponekad ne)
-vrane,vukove
-konje,dupine
-mace
-tamni lak
-biti drugačija
-Zagreb
-Dinamo
-biti sama
-tišinu
-tri točkice...
-film Kraljica prokletih
-krv
-magiju
-zmajeve
-Vampire
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEVOLIM-MRZIM:
-narodnjake(burninmad)
-BUSHA!!!!!burninmad
-umišljene ljude
-ljude koji osuđuju druge
-mahune(bljak!)
-svoj kvart
-naciste,rasiste i sve koji tu spadaju(osim jednog dečka...)
-bezobrazne i okrutne ljude koji se drugima rugaju kao da su bolji od njih
-sunce(it's fucking hot!)
-vrućine
-tjelesni(headbang)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dizajn made by Lucica for Grofica