petak, 25.05.2007.

Stairway to Heaven

Frendica mi je rekla za ovo
Osobno ne znam što bi mislila
Možda već znate no pogledajte

Obožqvam tu pjesmu a sad je tako sve iskrivljeno

Možda je to pobuna protiv pravila nije li
svi je mi trebamo
Ona je dio nas Nebo je plavo
a Zlo je crno
Greške su popločen put muke
Krvlju plaćen i mukama odguljen
Pravim se da znam
Zapravo ništa ništa nije znano
Naši duhovi lete u astralnom putovanju
Mi biramo vjerovati
Ali što izabiremo
Recite mi please
Od muke duša na usta izlazi
JA borim se demoni opsjedaju me
Noć je mračna a on tamo stoji
Moj demon
Armand zašto bio si anđeo a sad.........
Ja nisam htjela
Moja duša nije mogla više
Krv je potekla bila sam gladna
Nisam htjela duh je bio slab
A ja nemoćna
Htjela sam tu stepenicu
Stepenicu do neba

I tako vjrijeme prolazi a s njim se i sve mjenja
dan po dan kap po kap
Samo tri tjedna do kraja
Kraja mjesta gdje sve je počelo
Nemam puno toga za reći jedino to da me
Je sve ovo promijenilo
Osnažilo postala sam ono što ni sama nisam htjela
Ne znam jesam li sretna ili me
Depra vuče do samog kraja
Bila sam tamo i natrag
Puno toga naučila ali nešto je ostalo
Dom je tamo gdje je srce
A gdje je moje srce
To imam za otkriti
Život pred nas stavlja izazove željeli ih mi ili ne
Možemo pasti a možemo izaći kao pobjednici
Ali zar je važno........................
Prah si bio i u prah ćeš se vratiti
Nije li tako
Razmislite o tome kada danas legnete u svoj topli i ugodni
Krevet okruženi svojim uspomenama iz djetinjstva
imate sve a niste sretni............
Kako je onima koji nemaju ništa
Jeli na nama da sudimo ljudima za njihove greške
Ili oni moraju suditi sami sebi

Šta čitam Trenutno Eragona od Paulinija
Dobra ali mogao je upotrijebiti više mašte
Kizzzzzzzzzzzzzzzzz
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

23:52 | Komentraj (39) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts