srijeda, 09.05.2007.

Not for me

Svi mi dobro znam za naše nacionalne ispite i to kako ih mi svi moramo pisati
............................pa to očito nije istina jer pazite OVO................ja očito
ne pišem dobro još i neki ljudi ali to nije važno.......
Imali mi matku kad dolazi ravnatelj i čita neka imena s popisa a moje
nije među njima...Ispostavi se da one koje je pročitao moraju pisati
nacionalne ispite a ja nisam među njima. Pa ja nikad nisam imala toliko
sreće u životu

Trenutno čitam Malleus Maleficarum
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ta knjiga govori o progonima vještica još jednom gnusnom djelu Crkve
Ubijati i spaljivati inteligentne ljude zato što se to nije slagalo sa njihovom vizijom
Jako lijepo ni ja ne volim pola ljudi u svom životu pa odmah idem unajmit Hitmana
To ne ide tako no neželim se nervat

Činjenica da ne pišem nacionalne bit će dovoljna da preživim 5 mjesec
a onda još malo pa domaaaaaaaaaaaaaaaaa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

12:41 | Komentraj (21) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright by:Pain is my reality Dizajn by:Freaky Layouts