subota, 10.02.2007.

So my love your laughter is finally turning into tears,And you're begging for more though the end is getting near,come closer my love,I'll violate you in the most sensual way... until you drown in this love

Evo mene do vas pjevajući...hahaha..nije nešto ha??
al nema veze...i sta ima kod vas ljudovi,
sad ce valentinovo a ja sama ka pas..(ma ko ga jebe)
a neznan zasto san tužna...
kad san gruba prema svima i svi mi se boje
prić...ka da ću ih ugrist....
Pozor:NE GRIZEM!!
ali sretno valentinovo "onome"
koga volim više od svega a on to nevidi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

E sada se više druzin s marinon v. i mojon katon..
ja i marinčeko idemo skupa na maškare...
bith chemo goticharke.....
ooo bit ce nan super...a za druge ko
hoce moze ic s nama,samo ako ce se zajebavat..
a ne da ce poc s nama pa da šuti i bude dosadan...
jer ja ne želim jebivjetre u društvu koji samo
kimaju glavon i daju ti znak da te kuže
a ne svacaju pet posto...i onda meni kažu da san
sjebana ma amo svi koji to misle amo lagani odjeb drkaroši
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Necu da više pišem o ljubavi i o tom
usranom valentinovu i nema
više usrane patnje radi te usrano-glupe pojave
jer "ja u takvu ljubav vjere nemam :"
i zajebi ti sve šta drugi kažu
a opet s druge strane razmišljam
da ne bih tako mislila da je "taj" kojeg nema
sada uz mene...mislila bi:"fala bogu napokon valentinovo"...
al' šta cu sada.....sist i plakat????
neeeeeeee necu to....kupit ču tri kila čokolade,
gazzirane kole od koje mi vjerojatno
moze stradat jetra...
i napušit ču se i napit ka nikad u zivotu...ali ne sama..
i jel ima zainteresiranih???
neka se jave na :www.zajebana-podjebana.com..ako ne tamo
onda u osmom c u kojem ima težih slučajeva
koje ne lječe ni na psihijatriji....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Vracam se u normalu....
nisam vec dva tjedna takla lektiru...
a citam ko luda Skupljač kostiju
e knjiga je morbidna do bola...mater mi je rekla
da ce mi je uzet jer san i ja pocela bit takva....hihihi
e cula san se sa ivanon prije pet dana...
jadan leži u bolnici...cili se polomija....
Razlog.....bija je znatiželjan kako se vozi skejt...
ches budale...a štaš...pricali mi dobrih uru ipo....
i nisan isla u zg kod njega i ujaka....bash zato ...
a tribala san ic sa stricen i babom...
i opet san tužna....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
i eto neda mi se više pisat o svom
jadnom zivotu....jer virujen da vas
to ne zanima baš previše...
i sada iden ostavljat komentare.....
i da ne zaboravin...fala van svima za onoliko komentara..
sve vracam....
pufffetina svima...i vojin vas svih...
vasha Vampirella

<< Arhiva >>