Design by:Poison Angel

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

UĐITE OVJDE, OVO JE ŽIVOTNE VAŽNOSTI!!!!

A OVOME NEČETE MOĆ ODOLIT!!!

IMATE DUŽNOST GLASOVAT!!!!!
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Zovem se Katarina, prijatelji me zovu Kety ili Kata. Moji prijatelji su nažalost saznali za ovaj blog... imam 14 god, idem u 8. razred, živim u Solinu, mrzim svoju mlađu sestru koja je najrazmaženije biće na cijeloj Zemlji!!! Jedino šta trenutačno volim na svijetu je glazba!!! Imam talent, a to je da kad čujem 2 puta pjesmu, već je 3. put znam pjevat, imam dobar glas(time se ponosim i nije me sram se pohvalit time), prijatelji su me pokušavali natjerat da se prijavim na showtime, ali mene je strah pozornice, zadnji put kada sam morala održat govor pred publikom (na pričesti) zaboravila sam riječi i pala sam u nesvjest. Napamet znam više od 5000 pjesama (možda malo pretjerujem), trudim se zaboravit ih (e to je istina), ali jednostavno nemogu!!! čuje glazbu i odmah iz mene izlaze riječi!!!
Slušam večinom samo ove grupe:
-Evanescence
-HIM
-Nightwish

Zakon igrica, moj grad LoveMetal. POSJETI I POMOZI MOME MALENOM GRADU DA SE ŠIRI!!!

Nemoj kliknuti ovdje!

MALO SAM SREDILA LINKOVE...

STRANICE KOJE ČITAM:
!!!!najveći fan grupe my cemical romance!!!!
matea- does life realy suck
nessa
Poison Ivy
marija i petra
love HIM!!!!!
angels cry blood
alo beybe!!!!!
....::murderscene::....
a sad song with nothing to say
!!evanescence fan!!

BLOGOVI PRIJATELJA:
DEICA
FANY
INES I ANA
JA I DEICA
MATEA
JOPA VS. ZEKO!!!!!
MANDA I CVIJA

eKiPa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam nažalost ja... ozbiljno kažem da je ovo jedina moja slika na kojoj sam donekle dobro ispala...jednostavno nisam fotogenična
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja sestra ana, ovde je ispala doslovce retardirano, ali je inače ok...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo nam deice i ane iz sikirevaca, deica i ines su moje naj prije, ali nemam niti jednu pristojnu deicinu sliku. imam ih desetak na kojima.... ugl. nekima smeta njeno javljanje priko sata i to nazivaju filozofiranjem, ali je dobro da je barem jedna osoba budna priko sata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
otkvaćena kenajka(livo) i luda irena, sa njima sam proživila nekoliko neugodnosti sa zidom... kenajka je legenda, kada je sa irenom, totalno poludi. irena je posebna priča. ona je uvik luda. piše i knjigu, krvavi maldivi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je slavna ines sa bloga anchi und inchi...taj blog piše sa prijateljicom anom iz druge smjene. ona je legenda, cila je živahna, ali je u zadnje vrime počela nosit tamnije boje. ccc
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
teddy bear - vrdy, jedan od mojih naj frendova, totalna legenda. on je lud za kompjuterima i košarkom, ako ikoju curu on zanima mogu vam slobodno dat njegov broj!hahehi, ma šalim se, al ozbiljno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kuduz, također legenda, pomalo ženskar, bazaš teški...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo jedne deicine slikice!!!!! ovo je sa osmaškog plesa!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naša draga živa, ona je legenda, u zadnje vrime ima nešto između nje i bilonića, neznam šta će bit sa tim obzirom da je on lud za maretičkom koja je bila u njega u... biće petom razredu! bože pomozi, poručujem mu da se skulira, i da pokupi pamet sa poda i pokrene se u vezi žive!!!! on malo kasni, vjerojatno će bit lud za živom za nekih 5 godina jer mu toliko triba da mu se svidi neka ženska!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo ines, ana, ja i dea. malo je tamna slika jer je slikana mobićem i to priko noći. ovo smo priko lita bile kod nove škole koja izgleda ka džamija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na ovoj slikici su matea i ines. matea je isto cila živahna ka ines, a na ovoj slici su vrdiju ukrale kapu i rukavice, pa sebe uljepšavale...iako im nema pomoći... ma šalim se lipe ste vi... čak je i nadinka lipa na svoj način!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet matea i ines...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slikica sa našeg prekrasnog tjelesnog!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još jednom tjelesni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je slika koju je matea slikala priko lita. ovo su ines i vrdy. zbog ove smo ih slike puno zezali, ja sam je kopirala u svaku mapu na svoj i ineskin mobital, a njoj bi je stavljala i na pozadinu... to su bila dobra vrimena...
Image Hosted by ImageShack.us

ovo su kude i ines i moj ukras između njih...ines nemoj me ubit.. trenutačno želim živit!!

zaboravila sam nešto!!!! moram nabavit čerinu sliku i stavit je na pozadinu bloga!!!!! kako krasna ideja!!!!. Za one koji neznaju, čera je moja profa iz zemljopisa sa kojom sam se malo posvađala. naljutila se na mene jer sam rekla da mrzim zemljopis, pa svaki put mi to nabija na nos... al je legenda... moram priznat....
ZEMLJOPIS RULEZ

KUĆNI LJUBIMCI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljubav mog života!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljubav deicinog života iako je ineskin cucek

gAlErIjA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sTwArČiCe


online
Blog




web counter

web counter

utorak, 29.01.2008.

STAVI NEKI NASLOV

Dark Angel

ovo sam našla na internetu isto, zanima vas kako će izgledat ove zvjezde za par godina???

Image Hosted by ImageShack.us

gwen stefani
Image Hosted by ImageShack.us

cameron diaz
Image Hosted by ImageShack.us

paris hilton
Image Hosted by ImageShack.us

tom cruise
Image Hosted by ImageShack.us

avril lavigne
Image Hosted by ImageShack.us

julia roberts
Image Hosted by ImageShack.us

angelina jolie
Dark Angel
Image Hosted by ImageShack.us

pogodite tko je ovo!!!
EVO JEDNO PITANJE NA KOJE SVATKO IMA DRUGO MIŠLJENJE:
Zašto je kokoš, prešla cestu?
UČITELJICA: Da dođe na drugu stranu.

PLATON: Za više dobro.

ARISTOTEL: U prirodi je kokice da prelazi cestu.

SADDAM HUSSEIN: To je bio isprovocirani čin pobune i sasvim smo opravdano ispustili 50 tona nervnog plina na nju.

HIPOKRAT: Zbog viška ravnodušnosti u gušterači.

MARTIN LUTHER KING: Imam viziju svijeta u kojemu će sve kokice biti slobodne da prelaze cestu, a da se pritom njihovi motivi ne dovode u pitanje.

MOJSIJE: Bog siđe s neba i reče kokici: "Ti ćeš prelaziti ceste".

RICHARD NIXON: Kokica nije prešla cestu. Ponavljam: kokica NIJE prešla cestu.

JERRY SEINFELD: Zašto itko prelazi cestu? Zašto se netko ne zapita, na kraju krajeva, zašto se kokica uopće vrzmala tuda?

SIGMUND FREUD: Sama činjenica da vas uopće zanima zašto je kokica prešla cestu otkriva vašu seksualnu nesigurnost.

ALBERT EINSTEIN: Da li je kokica prešla cestu ili se cesta pomicala ispod kokice, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu.

BUDDHA: Postavljanje tog pitanja negira našu vlastitu kokošju prirodu.

BILL CLINTON: Ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s tom kokicom.

DARTH VADER: Kokica nije mogla odoljeti moći tamne strane.

KAPETAN KIRK: Ceste... Krajnje granice... Ovo su putnici USS Jajagera. Njihova petogodišnja misija je otkrivanje novih civilizacija i hrabri odlazak tamo kuda nijedna kokica nije otišla.

STALJIN: Ne zanima me, samo je uhvatite! Trebaju mi jaja za omlet...

ISAAC NEWTON: Kokica koje se nalazi u stanju mirovanja ostat će na jednom mjestu. Kokica koje se kreće u nekom referentnom sustavu prelazit će ceste.

CEZAR: Da dođe, vidi i pobijedi.

ADOLF HITLER: Htjela je pobjeći od plinske komore.
Image and video hosting by TinyPic
NEŠTO SA SUDA ŠTA ME NASMIJE SVAKI PUT KADA PROČITAM....

• Doktore, prije nego što ste pristupili autopsiji, jeste li provjerili puls?
• Ne.
• Jeste li provjerili krvni pritisak?
• Ne.
• Jeste li provjerili disanje?
• Ne.
• Dakle, moguće je da je pacijent još bio živ kada ste počeli obdukciju?
• Nije moguće.
• Kako možete biti tako sigurni, doktore?
• Zato što je njegov mozak bio u tegli sa formalinom na mom stolu.
• Ali, zar nije moguće da je pacijent i pored toga ipak bio živ?
• Moguće je da je živ, i da se danas negde bavi odvjetništvom.

ZANIMLJIVOST...
KEMIJSKA ANALIZA ŽENE

Element: Žena

Simbol: Že

Pronašao: Adam

Atomska težina: optimalna 54 kg, ali varira od 40 do 250 kg

Učestalost elementa: veće količine se mogu naći u urbanim sredinama

Fizičke osobine:
- površina obično premazana bojom
- proključa odjednom, zamrzne se bez razloga
- topi se ako se primjeni odgovarajući postupak
- neukusna ako se pogrešno proba
- elemen se izuzetno rijetko nalazi u djevičanski čistom stanju

Kemijske osobine:
- lako se spaja sa zlatom, srebrom i drugim plemenitim metalima te dragim kamenjem
- apsorbira velike količine skupih materijala
- može eksplodirati bez prethodnog upozorenja i bez poznatog razloga
- ne otapa se u vodi, ali joj se prijemčljivost znatno poveća ako se natopi alkoholom
- najefikasniji element za upijanje novca

Nejčešća upotreba:
>- prije svega kao ukras, naročito u skupim sportskim automobilima;
- odličan medikament za relaksaciju
- vrlo efikasno sredstvo za čišćenje

Izvršeni pokusi:
- pocrveni kad se nađe bez ambalaže
- pozeleni kad se nađe pored boljeg uzorka

Upozorenje!!
Vrlo opasan element osim u rukama stručnjaka. Ilegalno je posjedovati više od jedne, iako se može posjedovati i više pod uvjetom da se drže na različitim lokacijama i pazi da elementi ne dođu u direktan kontakt jedan s drugim!!!
Image and video hosting by TinyPic

kada sam pitala jednog tipa sa foruma je li mu se dogodilo išta paranormalno, on je napisao ovo:

"mene su oteli vanzemaljci koji su mi pomoću velike metalne žirafe stavljali kokosove orahe u anus nemam pojma zašto su to radili ali mi se definitivno nije svidjelo, pa nisam homoseksualac ili žena koja ga voli primit u anus! ali u biti ko ga jebe ja sam osto živ i zdrav a oni se nisu pojavili poslje zapravo kad malo bolje razmislim zaboravio sam šta mi se desilo možda nije bila žirafa nego divovski tapir sa žestokom upalim crijeva koji mi nije stavljao kokosove orahe u anus nego svoje debele smrdljive brabonjke i možda me nisu oteli vanzemaljci nego grupa pijanih tinejđera koju su htjeli iskoristiti situaciju i pojebati me u čmar život je pun neobjašnjivih prića i dogodovština a ja sam definitivno jedna od njih!

luđaka!

sada, opet kasnim sa objavljivanjem, pa jučer, u ponediljak je bila jedna komična scena šta se meni dogodilo. u školi nije bilo ines i andree, pa sam mislila da će bit dosadno. ali nije bilo uopče, da vidimo... prvi sat je bia zemljopis, a kude (sidim sa njim na zem) je doša na sat sa zavojem na desnoj ruci (pisali smo slušni, pa da nije triba pisat), a Boty L (novi botichelijev nadimak), je počea zezat kudu ka 'oooo, malo smo vježbali!!' i rukom pokaziva ka da drka. ja sam se počela cerekat, a kude se nasmija 'to si malo gleda lijepe i ambiciozne jel?' a ja se opet počela cerekat, pa nam tada došla blažena čera....
sljedeći sat je bia tjelesni, tu smo nas pet bile u wcu (moram nabrojit: ja, kenajka, baba, bata i jela) i tračale smo, saznala sam krcato novih tračeva koje nemogu reć, nažalost.... ali su tako sočni.... da nastavim, ja sam sjela na radijator jer smo se smrzavali, posudila sam bati mobitel da sluša muziku, pa nakon šta je završila rekal je da je ostavila mob u moju torbu. otišla sam po torbu, a guzica mi je još bila topla. kad sam se vračala, osjetila sam povjetarac na livom guzu, pa sam opipala rukom i onda sam osjetila da mi je guzica mokra!!!! vratila sam se u wc i rekla 'curke, mokro mi je dupe', a one se počele cerekat!!! i vikat da vide, ja se okrenem, i na kraju ispalo da mi je cila liva strana mokra!!!! izgledalo je ka da sam se popišala!!!! ugl. cili dan sam molila boga da me ne prozove nijedan predmet i na sriću nije!!! uf...

evo već kraj još jednog posta!!!!

KAO I OBIČNO, ISPLJUVAJTE ŠTO VIŠE KOMENTARČIĆA!!!!!

I zahvaljujem svima na komentarima!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.