...It´s one of those things you´ll have to get over it...

24.04.2007., utorak


Ispričala sam se i otrčala van, opet kroz stražnja vrata.Imala sam neki odvratan osjećaj, nisam ga mogla definirati ali imala sam grozan osjećaj mučnine. Stala sma hodati po dvorištu bez cilja.Od jednog kraja do drugog.Pa natrag in opet na jedan kraj pa na drugi.Hvala Bogu da je dvorište bilo veliko iako sma se osjećala glupo hodajući u krug.

Nakon nekih dvije tri minute u dvorište je dotrčala Katten i posjela me na drvenu stolicu koja je bila na trijemu. Pogledala me a ja sam samo počela plakati. Ne plakati samo su mi suze klizile niz lice. Katten me pogledal u njezinom pogledu nisam vidjela ništa doli tuge koja ju je pratila u životu.

"Gospođica mislim da bi trebala ući u kuću."
"Zašto?" pitala sam dok su mi suze samo klizile niz lice.
"Jer je noć i sad vani izlaze vampiri." rekla je smrtno ozbiljna a ja sam se samo mogla nasmijati.
"Vampiri ne postoje." rekla sam i ustala.

Katten je otišla sa monom u moju sobu prateći me pogledom kao dobra starija sestra. Doduše Katten mi nije bila sestra već sluškinja.Imala je možda 26 godina i u biti je bila draga.Nikad nisam shvaćala kako je ona tako dobra prema meni za razliku od mene.Ja sam se na nju derala vikala i bila užasna prema njoj ali ipak kad mi je trebala ona je uvijek bila tu.

"Mali Birhaman vam se nije svidio? " upitala je Katten koja je bila u mojoj sobi pravila mi krevet dok sam ja u kupaonici skidala šminku s lica.
"Katten molim te bez sarkazma. On je bio mali u punom smislu riječi." viknula sam.
"Smiri se." nasmijala se a ja sam ju zločesto pogledala i uskočila u krevet.

Katten je kao i obično uskoro otišla kući.Živjela je s mužem u našem dvorištu..hehe...Zezala se da je to najveća kuća u kojoj je ikad živjela.Njneog muža pravo nikad nisam ni vidjela. Većinom sam ga vidjela straga .Imao je crnu kosu i bio je visok.Lice sam mu zamislila da ima drago lice jer Katten je uvijek govorila da ga jako voli.

"Laku noć." rekla je i ugasila svijeću i zatvorila vrata.

Sljedeće jutro probudila me jaka svjetlost i iako mi se nije dalo dizati , izašla sam iz kreveta i obukla se na brzinu. Onako kako su moji htjeli da budem obućena. Imala sam smaragdnozelene oči i osim njega,mene i još par ljudi nitko nije imao takve.U mojoj obitelji ja sam prva osoba sa zelenim očima a to je kako su rekli dar i moram ga pokazati. Dakle obukla sam zelenu haljinu i krenula prema kuhinji da popričam s Katten prije nego mi roditelji opet počnu pokazivati zgodne potencijalne muževe.

- 18:00 - Komentari (60) - Isprintaj - #

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Likovi