četvrtak, 01.05.2008.

...let me feel the rain...

Joj........mni se ovo baš neda pisati.......ali evo moram. Sad imam malo vremena hvala bogu...produženi vikend.......hvala Bogu, al sam moram učit opet...sad ću sve naućit tak da me ne iznenadi nešt kad opet krene škola. A svašta se desilo od zadnjeg puta kad sam pisala......ah
Evo trenutno sam u jako sretnoj fazi........tolko mi je sve zakon, i šta ja znam....
takcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Evo vam neke pjesme koje slušam u zadnje vrijeme :
........:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::LUV U OL::::::::::::::::::::::::::::::::............................

Nobody wants to be lonley
Nobody wants to cry
My body's longing to hold you
So bad it hurts inside
Time is precious and it's slipping away
and I've been waiting for youAll of my life


Image Hosted by ImageShack.us


Još i danas zamiriše trešnja,
u proljeće kao davno prije
što to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote
ko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote


Zora je, svanula, suza je iz oka kanula
zora je, nema te, čuješ li?
NE MOGU BEZ TEBE
Sve me još, sve me sjeća na tebe


Nosiš modru haljinu,onu meni najdražu,
ali znam to nije zbog mene........
...i u uči gledaš me da mi srce polomiš
i da umrem od ljubomore........
šteta što, što je kurva, ne znaju a ja slutim


Prošla je kroz moje pjesme strasno
i u svakoj ostavila trag, shvatio sam
al je bilo kasno, da joj nisam drag
Nije htjela, nije htjela, moje pjesme,
moju ljubav, moja djela
Nije htjela ruke moje,
svoju ljubav, nije dala srce svoje


Zbog tebe me boli glava,
sedam noći već ne spavam
tuga me je neka spopala
...ko da si u zemlju propala....
Pokidat ću lance sve, što me vežu za tebe
Okove sa srca bacit ću
nisi ni ti jedina da mi život propada
drugu srodnu dušu naći ću


this time, this place..........just one chance
I love you,I have loved you all along
And I miss you been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me and you'll never go


Image Hosted by ImageShack.us


Ne treba ja 4 srane svijeta, sve su tu
čuvam ih majko moja u srcu
gdje je srce majko tu je dom, satobom
ovo je moja zemlja, moji svi


Sjećaš li se još kako je kasnio brzi vlak
na peronu srce ostalo je, kao rijeka bez vode
zaboravi, ne traži oči boje kestena
zaboravi kišni dan pokraj Dunava
zaboravi, ne traži oči boje jeseni
....godine nećeš vratiti..........


Image Hosted by ImageShack.us


ona ustaje u zoru dok još nitko nije budan
želi ostvariti zacrtani san....toliko dugo sam joj dosađivao
da mi je dala mali poljubac da me otjera


pun mi je život grešaka, ponavljam ih dan za danom
koliko sam gluposti, napravio u životu
skoro da sam i pretjero....neka mi je na sramotu
na ramenima mi 2 anđela sjede, čuvaju me od nesreće i bijede
2 anđela danju, noču rade...paze da mi netko sreću ne ukrade


Image Hosted by ImageShack.us


Eto dost........neću imat za drugi put šta stavit......
........joj jedva čekam sutra....................uffff
........evo za moju sreću (ah....šta bi ti radilaaaanjamidead)

Image Hosted by ImageShack.us


19:30 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>