The Daywalker

28.11.2005., ponedjeljak

Tuzan post

Sorry sto nisam pisao ali nije bio bas lijep tjedan za mene. Kao prvo mama mi nije bas najbolje. Razlog su losi krvni nalazi i sada strahujem do cega bi moglo biti. To je jak teret na mene posto ipak nisam bas prisan sa ocem i sve sto sam naucio, naucio sam od moje mame. I kroz tesko vrijeme uvijek je ona bila tu uz mene i davala mi je maksimalnu podrsku. Evo i u ovim trenutcima vaznija joj je moja buducnost nego njeno zdravlje. Mama, pojam koji nikada necu shvatiti ma koliko pokusavao. Vi zene imate taj dar, tu vezu sa djetetom i stvarno mi muskarci mozemo se samo cuditi tome. Nadam se da ce sutra sve proci ok kod doktora. Eto ljudi drzite mi fige. Volim vas i stvarno mi je zao sto nisam pisao.

Ali napisat cu jos jedan post sutra da vam se javim. Hvala vam.
- 00:15 - Komentari (76) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o zivotu, scenama i nekim temama. Vidjet cete ako budete citali !!!
Image Hosted by ImageShack.us

Blade - The Daywalker (ukratko)


Blade - Lik kojeg sam uzeo kao nick samo zato što se osjećam kao on. Neshvaćen i sam.

Sta radim - Ahh suočavam se sa životnim problemima i pokušavam shvatiti tko sam ja zapravo. Nadam se da će mi blog pomoći da to ostvarim.

Zaposlen ??? :) - Trenutno studiram, radim i Učim :)

Moja e-mail adresa:
blade.mo@gmail.com

MSN Messenger:
blade_mo@hotmail.com

<>

CHAT BOX

Evo malo pa chatajte :)

Blogovi koje čitam

Crna u Dusi
Black Lady
Silent
Reptilia
Totalna Glupača ili?
Plavusa-pu