The Daywalker

09.11.2005., srijeda

Bio jednom jedan bloger...

Eeee taj bloger se sada vratio. Neznam, proslo je 100 i kusur dana odkada sam zadnji post napisao. Ma sta cu kada sam lijen i kada trebam nesto drugo uraditi ja napisem post na blogu :D
Ma pozelio sam se citanja, pisanja i lijepih vasih komentara ali ne ocekujem ih mnogo jer sam izgubio i one divne ljude koji su me zapravo i citali.

Jos sam u svom divnom Mostaru i formiram napokon svoj zivot da nastavim korak dalje i da uzmem stvari u svoje ruke ali znate dobro kako je to. Uvijek kada mislite da sve ide ok onda hop ode sve u PM :) Ma nece valjda val nesrece opet na mene (barem se nadam).

Sto se ljubavi tice, sve je ok. Sretan zadovoljan, eh kakav sam bio ranije samo kada se sjetim, uh kada sam procitam sta sam pisao dobijem nekakav neugodan osjecaj. Ma vazno je ostaviti lose stvari iza sebe i hrabro naprijed.

Sto se fax-a tice, e tu sam imao vecih problema. Od svadja sa asistentima, do konflikta sa profesorima radi njihove gluposti. Jednostavno mi je puna kapa bila. Nisam tip koji se voli prepirati ili praviti se pametnim ali bio sam u takvoj sredini gdje sam davao novac za njihov nerad i neozbiljnost. Uzeo sam papire i polozene predmete i prebacio se na drugi fax.
Slicna struka samo malo drugaciji predmeti. Neznam, zasada sam zadovoljan. Ocekujem sada prve kolokvije i ispite pa cemo vidjeti kako ce dalje ici :) Pozelite mi srecu. Hvala unaprijed :)


Sta jos da vam kazem, slobodno pitajte pa da vam napisem u iducem postu. E to je super ideja. Mogli smo se malo sa tim pozabaviti :D

Ekipa, ocekujem vase komentare !!! hehehe

P.S.
Sorry ako ima gresaka, nisam pregledao L0L
- 22:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o zivotu, scenama i nekim temama. Vidjet cete ako budete citali !!!
Image Hosted by ImageShack.us

Blade - The Daywalker (ukratko)


Blade - Lik kojeg sam uzeo kao nick samo zato što se osjećam kao on. Neshvaćen i sam.

Sta radim - Ahh suočavam se sa životnim problemima i pokušavam shvatiti tko sam ja zapravo. Nadam se da će mi blog pomoći da to ostvarim.

Zaposlen ??? :) - Trenutno studiram, radim i Učim :)

Moja e-mail adresa:
blade.mo@gmail.com

MSN Messenger:
blade_mo@hotmail.com

<>

CHAT BOX

Evo malo pa chatajte :)

Blogovi koje čitam

Crna u Dusi
Black Lady
Silent
Reptilia
Totalna Glupača ili?
Plavusa-pu