The Daywalker

23.07.2005., subota

Ispiti su prosli, veselje i odmor napokon dolazi.




Znam da me nije dugo bilo i znam da sam malo zapustio bloga ali stvarno je jebeno kada te zivotni problemi uhvate u kostac. Fuck it, kriv sam !!! Aaaa jos da nadodam da mi je net bio down pa sam morao cekati skoro mjesec dana da mi dodje freaking modem da se prebacim na ADSL. Ali napokon sam docekao i taj dan J

Sta je sve bilo ljudi moji. Ma vecinom dobre stvari. Ispiti su prosli dobro, pomirio sam se sa curom i idem u Budvu na ljetovanje 7 dana. Ima da se provedem maksimalno.

Wow Budva... Chuuudooo mjesto da se ode na provod. Vec sam isplanirao plan i program gdje i sta raditi ovih dana. A plus sto me tatin prijatelj rekao odvesti na najludja mjesta sto postoje gore. Ako mognem nekako zbaviti digitalac pa da sve to uslikam poslat cu vam i slike :D

Pomirio sam se sa curom, bilo je problema i svakakvih sranja da stvarno sam bio siguran da se veza totalno raspala. Sada nekako imam osjecaj da okrecem novi list u nasoj vezi, kao da idem od pocetka. Neznam, mozda je suludo od mene tako razmisljati ali na taj nacin jednostavno zaboravljam prosla sranja koja sam imao. Nekako mi je lakse...

Zao mi je sto nisam stigao procitati moje naj blogove, zao mi je sto sam zanemario svoj blog. Ali cim se vratim sa odmora imat cu vremena za piskaranje J))

Hvala vam za sve !!!

- 18:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o zivotu, scenama i nekim temama. Vidjet cete ako budete citali !!!
Image Hosted by ImageShack.us

Blade - The Daywalker (ukratko)


Blade - Lik kojeg sam uzeo kao nick samo zato što se osjećam kao on. Neshvaćen i sam.

Sta radim - Ahh suočavam se sa životnim problemima i pokušavam shvatiti tko sam ja zapravo. Nadam se da će mi blog pomoći da to ostvarim.

Zaposlen ??? :) - Trenutno studiram, radim i Učim :)

Moja e-mail adresa:
blade.mo@gmail.com

MSN Messenger:
blade_mo@hotmail.com

<>

CHAT BOX

Evo malo pa chatajte :)

Blogovi koje čitam

Crna u Dusi
Black Lady
Silent
Reptilia
Totalna Glupača ili?
Plavusa-pu