The Daywalker

01.05.2005., nedjelja

Look Who's here :D

Ma znam da komentara nece ni biti jer su me svi zaboravili LOL. Ma evo me, izranjam iz jednih govana pa odmah upadam u druga. Sve u svemu imam vam mnogo za pricati ;)
Posljednjih dana mi se dosta toga dogodilo i neznam stvarno odakle poceti. Mislim da bi najbolje bilo da vam od pocetka pisem dio po dio :)
Valjda ce onda biti lijepih komentara ;) (sala mala)

Ajoj znam da me nije bilo dosta dugo i da sam vam obecao post. Evo kao sto vidite javljam vam se na praznik rada posto sam slobodan :D

Ma imam sada toliko planova za koje se nadam da cu stici ostvariti. Ako se dobro potrudim sve je onda moguce. Planiram ici u Zagreb da uplatim skolovanje ali prije toga moram nekako srediti smjestaj, novac za skolovanje i sve dodatne troskove :(

Znam da ce biti tesko ali evo vec sam isplanirao za smjestaj i hrana nece biti neki problem. Sada samo skucat lovu za skolovanje i bye bye sweet home.

ZAGREB HERE I COME !!!


Nastavak ostalih slijedi veceras, i to ozbiljno mislim :)

- 12:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o zivotu, scenama i nekim temama. Vidjet cete ako budete citali !!!
Image Hosted by ImageShack.us

Blade - The Daywalker (ukratko)


Blade - Lik kojeg sam uzeo kao nick samo zato što se osjećam kao on. Neshvaćen i sam.

Sta radim - Ahh suočavam se sa životnim problemima i pokušavam shvatiti tko sam ja zapravo. Nadam se da će mi blog pomoći da to ostvarim.

Zaposlen ??? :) - Trenutno studiram, radim i Učim :)

Moja e-mail adresa:
blade.mo@gmail.com

MSN Messenger:
blade_mo@hotmail.com

<>

CHAT BOX

Evo malo pa chatajte :)

Blogovi koje čitam

Crna u Dusi
Black Lady
Silent
Reptilia
Totalna Glupača ili?
Plavusa-pu