07.08.2006. / ponedjeljak

Pravi frendovi

sve je počelo u četvrtak 27.07
taj četvrtak išli smo u kino
bilo ih je puno pa mi se neda nabrajati tko je sve bilo
sve je dobro prošlo dok nismo došli u Dugave
e u Dugavama počinje raspet ove priče
ovako
malo poslije nego što smo došli u Dugave
posvađala sam se s nekim tipom lud
no to nije bitno
čekaj je toliko sam se raspizdila da sam otišla doma
no kada sam otišla ovi su me ogovarali
kako znam,nije te briga
najviše me iznenadilo što su u tome sudjelovale Ines i Tena
mislim ono prve su frendice
jedina koja me nije ogovarala je Ana.Hvala Ana
izgleda da jedino Ana zna što riječ PRIJATELJ znači

Najbolje što mi je poslije Ines lagala kada sam znala cijelu istinu

BTW.onaj tko je moj neprijatelj već je jednom nogom u grobu

- 18:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>