body Nema predaje! - Lijepota je način života... - Blog.hr body

Nema predaje!

Neću odustati.
Želim skinuti te proklete dvije kile do četvrtka.Želim,a i mooram!

Pa drage moje neki novi režim.Jedna cura mi je savjetovala njenu djetu.Kaže da nebudeš gladan,a kile idu dolje.Pa probat ću neću ništa izgubiti.
Sutra je mjesečeva.Naravno da idem!Moram.Tu možda uspijem skinuti te proklete dvije kile.Do sada mi mjesečeva nije uspijela,ja sam izdržala ali kile nisu pale.=(.No,ne odustajem.To nije moj stil.

Evo ovo je moj plan:

U ovoj djeti važan je samo ručak.Ako pak ne možete bez doručka popij te jogurt s manjim postotkom masnoće.Ručak je svaki dan različit.Najvažnije je ruda ručak bude prije 14 sati.

1.DAN:
Za ručak se jede riba.Preporučuje se panirani oslić max.dva komada.Ali,može se uzeti i neka druga vrsta.
Za tjelovježbu je potrebno napraviti 30 trbušnjaka,čučnjeva i 5 minuta trčanja u mjestu ili na spravi.naravno može se napraviti i više,ako smatrate da je potrebno.

2.DAN:
Danas je za ručak krumpir.Može te ga ispeći ili napraviti pire.Ako ne možete jesti sami krumpir dozvoljena je i salata.Također ručak prije 14 sati.Te isti sistem tjelovježbe.

3.DAN:
Na stolu je tjestenina.može se politi umakom,ali to odmah znači više karolija.Također prije 14 h i tjelovježba.

4.DAN:
Četvrti dan najteži je od svih dana to je vodeni dan.Taj dan nesmije se jesti apsolutno ništa.Smije se piti zeleni čaj ili voda.Preporučuje se tjelovježba.

Eto,sad cemo mi to pokušat.Danas sam jela ribu.Kako je i tu,ali i post je pa..
Pojela sam oslića.oko 13 sati.To je dobro.Kasnije ću ići odradit vježbe pa ćemo vidjet.
Napravila sam plan.Vagat cu se ponedjeljkom i petkom.i nijednim vise danom.mislim da mi je to pametnije.Znači novi početak.Mislim da sad imam 56 kg.jbg=(.Ali imam želju i nadam se.Nije tri kile puno.Još kad bi mi mjesečeva upalila.To bi bilo super...

Eto,drage moje leptirice hvala vam na podrsci.Sve ćemo mi jednog dana biti onakve kakve želimo.Budite sigurne.Samo neodustaj te.Ja neću.Volim vas sve puno..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

06.02.2008. | 15:35 | | 14 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My life

Ja sam cura...
I kao takva normalno je da želim biti lijepa.Izvana i iznutra.S godinama sam izgrađivala svoa mišljenja,stavove.Ali isto tako skupljala kilograme.Sada ih se želim rješiti.Nisam ana niti sam mia.Ali takve cure ne osudujem,želim im pomoći jer jednom možda i ja budem takva.Možda...=)

Sada...Budućnost...

Visina:160 cm
Početna težina:63 kg
Sadašnja težina:55 kg
Konačni cilj:48 kg

VAGANJA-
Veljača:
15.02-
18.02-
22.02-
25.02
29-02-



Moja snaga...=)

laFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me

Nisam velika.Zapravo sam jos djete,ali ne želim postati velika pa se kajati sto sam jela kao djete.
Trenutno sam na UN djeti.
Ona traje 90 dana.Kažu da se može smršaviti od 18.-do 25 kilograma.Ja to želim uspijeti.
ne toliko drastično.
Želim sršaviti kako bih stala u manje hlače.I kako ih sebi bila lijepa za druge me nije briga.
Ili je ali ne zelim priznati