body Nesupješno...I hate myself... - Lijepota je način života... - Blog.hr body

Nesupješno...I hate myself...

Došao je 1.02.Moj dan za prvi cilj.
Osjećala sam glad.Cijeli tjedan sam se žtvovala,mučila,vježbala i nisam stajala na vagu.Samo da u petak taj sudnji dan ugledam 53 nakon dvije godine.
Digla sam se,sva sretna bila sam uvjerena to je to.Stala sam na vagu i zazmirila.otvorila sam oči.

Šok.nevjerica.puno pitanja.jesam li namjetsila točno vagu?Jesam..

khm..55 kg.Sjela sam na pod.suza je suza sustizala.Sav moj trud,sva moja muka.Kao da se nisu isplatile.Kao da su bačene u duboku rijeku.otišle brzo i zustro.Da se ubijem?Da uzmem taj žilet i napokon svima olakšam.
Dosta mi je hrane.Ubija me.A hrani me.Bože,trebam lli to učiniti?Slaba sam.
Potpuno sam slaba.želim se ubiti,nestati s ovoga svijeta zaboraviti sve muke sva nadanja sve ciljeve.gore nitko nepita imas li kilu viska.

pala sam u depresiju.Jos vecu.i trenutno sam u njoj.Zadala sam si da do 14.02 imam 53 kg.To je deset dana,za 2 jebena kilograma.Gladovanje?Ili ne..Vise ni sama neznam.

Znam da sam razocarana...

Pitanje:
Znali tko debljaju li žvake?
I koliko kalorija ima jedan smoki??

Volim vas,leptirice...

04.02.2008. | 13:23 | | 10 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My life

Ja sam cura...
I kao takva normalno je da želim biti lijepa.Izvana i iznutra.S godinama sam izgrađivala svoa mišljenja,stavove.Ali isto tako skupljala kilograme.Sada ih se želim rješiti.Nisam ana niti sam mia.Ali takve cure ne osudujem,želim im pomoći jer jednom možda i ja budem takva.Možda...=)

Sada...Budućnost...

Visina:160 cm
Početna težina:63 kg
Sadašnja težina:55 kg
Konačni cilj:48 kg

VAGANJA-
Veljača:
15.02-
18.02-
22.02-
25.02
29-02-



Moja snaga...=)

laFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me

Nisam velika.Zapravo sam jos djete,ali ne želim postati velika pa se kajati sto sam jela kao djete.
Trenutno sam na UN djeti.
Ona traje 90 dana.Kažu da se može smršaviti od 18.-do 25 kilograma.Ja to želim uspijeti.
ne toliko drastično.
Želim sršaviti kako bih stala u manje hlače.I kako ih sebi bila lijepa za druge me nije briga.
Ili je ali ne zelim priznati