< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



HoCeŠ/nEcEš

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

OpiS bLoGa

BuDe SvEg i SvAčEg Ak BuTe ČiTaLi BuTe i Vidli...Ako Ne,OnDa Ko VaS JEBE!!!.
Image and video hosting by TinyPic

Ja sam...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Valentiina
15 godina.
Po horoskopu Riba.Image and video hosting by TinyPic
Zaljubljiva,
lijena,
bezobrazna,prosta,
iskrena,
mala,brižna
...

Linkovi

Mirnich ;)) <3
Vecky
Blog ____________________
Image and video hosting by TinyPic

Biće i tebi žao...Što mi ljubav uze...Peći će i tebe...ove proklete suze...zaboljeće i tebe srce...pa makar na kraju...ali zapamti...Zaljubljeni uvijek opraštaju...
Image and video hosting by TinyPic
Idealan čovjek:to je onaj koji ti kaže "Ljepotice" umjesto "Sexy",koji te zove kada si završila razgovor sa njim,onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavaš,onaj koji te ljubi u čelo,koji želi da ti pokaže svijet kada si nedotjerana,koji te uzme za ruku pred svojim prijateljima,onaj koji te stalno podsjeća koliko si mu važna i koliko je sretan što te ima,onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaže:"To je ona..."
Image and video hosting by TinyPic

© ANARCHY...živim po svojim pravilima! ! ! !





Nekaj novo i slikice sa zakašnjenjem...hihihih.xD

Ei pipls.Pa samo da se malo javim i da vam stavim slikice od prošleg vikenda kaj smo bili u Exitu.smijehTek sad stavljam jer sam lijena.hihih.kaj da si delam.Hmm i ovaj vikend sam bila vani i nije bilo tak zanimljivo ko zadnju put.all ovai puta je došel Golubić,Spužvek i Joja u disko.Moi dječaci iz razreda.hihi.smijehzajebavala sam malo.A moram,kai ćeš.zubopa onda u školici je sve oke,samo kaj se moram učit,sutra odgovaram Osnove elektrotehnike i pišem ispit iz Geografije.šmrc.al' valjda ću preživjet.heheh.smijehu razredu je se super.svi se slžamo,ponekad izbiju neke svađe,ali se brzo pomirimo.Pa onda u petak smo imali TZK pa je došel Obie u dvoranu kad ga je Fuček pozval pa da malo treniraju,pa sem tak onda imala priliku vidit Obie-a i popričat s njim uživo.heheh.a začas ide na fax i dalje bu treniral onda u Zg i neznam kak bu često doma tak da neznam ni kad ga bum opet vidla.Al' došel bu on već,ko i naš Robyca...tai čovjek nie pametan.nema ga doma već jakoo dugoo.oko 5 mj.šmrc.neznam kad se bu vratil.već nam svima fali,pogotovo dečkima i meni koji smo trenirali z njim,a i za njega se toplo nadam da uskoro dolazi doma.U sub idem na svate.Moi kum se ženi.šmrc.Zakaj se ženi.mulec.oh.headbangi stari mi dolazi v petak doma...wee!thumbupA mislim da je ovo sve zasad...a ja idem...evo jedan slide sa slikicama z diska prošlog vikenda.PozZz.PuSsE.wavekiss


29.09.2008. u 18:34

|kOmAj.... (59) | pRiNt.... | x |






Ah...svakaj. :D

Ei ljudi.Prije tjedan dana sam bila na moru u Selcu i Crikvenici i bilo mi je lepo,mada je vrijeme bilo sjebano.V selcu je bilo oke,kanile smo iti van v disko al' nismo išle jer je disko bil zatvoren,al' umesto toga smo išle na plažu i namakale noge.hehe.V Crikvenici smo malo landrale,išle smo po gradu i bile neke torbice tam i ta sranja i sad ja pitam trgovca kolko su torbice i on veli 220 kn,a ja ga onak gledim k'o budala i velim mu:"Molim?!Skupo,skupo.Pri nas si ja kupim takvu torbicu za 100 kn",a on mene gledi srdito i veli mi da nek onda idem tam k nam pa nek si tam kupim torbice,valjda tam pri nas onda dajo zabadav te torbice i onda mu velim da ne kao al da je to skupo i taman sem htela još nekaj reči i onda me sister povleče za ruku da idemo jer je trgovec već srdit i i skoro nas steral.roflJa sem se cepala od smeha,reko pa nesem mu neznam kaj rekla.hahah.smijehi kaj je još bilo.Hmm.A da vidle smo Ivano Balića.hihi.smijehkak je lepi.e stare moje nemate pojma.zuboAl oke,nebumo sad o Baliću.I da u sub sad sam bila u discu(Exitu).Bilo je supeer.Zakoon.Čak bolje dok sem inače išla z više svoje cure(Cecom,Majom,Cestarovom...)al oke sad je išla samo Jančijeva al' bilo je super.Mada je ona stalno bila z svojem dečkom,kaj ne Kata?!Heheh.Ja sem bila većinom z svojom sister,Fučekom,Čorbom i Edijom.Heheh.PozZz svima njima.A onda sem išla otplesat par plesa z Katom i to su bile jeno 3 pesme samo.Šmrc.Al' onda posle sem se ja raspizdila i zela svoju seku i Fučeka i išli smo plesat.E kaj sem se ja onda rasplesala.Tak se v životu nesem naplesala.Mene su noge ostavile.Ja sem jedva stala,al oke.Prešlo je.Ugl. bilo je prezakon i nadam se da bu tak i dr. put.hehehe.smijehMislim da je ovo sve zasad.Bum vam dela neke slikice od Diska i možda z mora.A sad idem.Aide uživaite.PozZz.PuSsE.wavekiss


22.09.2008. u 21:45

|kOmAj.... (41) | pRiNt.... | x |






Happy.Ofc.Sad.No.I love my life. Ou jeah bejbi. xD

Helou pipl...waveevo mene opet....sretna sam...neznam točan razlog.al eto.u školi je sve super (zasad).mada sem se juče posvađala z dečkima,al danas smo se već pomirili.smokina ljubav.ode ljubav.zeka peka.hm.pa javno objavljeno z šeparom nema niš više...drago mi je da mi je rekel neke stvari.hahah.roflmožda sam baš zbog toga sretna.hm hm.ko zna.belja evo u sub sam upoznala jednog dečkića.al to je bilo samo prolazno,a sada se dop i ono dečko je super...thumbupslažemo se u dosta stvari.u utorak idem na farbanje.one 3 nijanse.heheh.thumbuppa ove dane sem se stalno družila z hampijom i dejanom.roflte dečke jednostavno obožavam,nasmiju me do kraja.da sam i u najvećem bedu oni me nasmiju do suza zato ih jako volim.beljprvo smo bili u disku pa su drugi dan oni došli k nam i navečer smo išli na pizzu i to dok su došli po nas hampi se je oblekel u pingvina.rofltrebali ste to vidit.ono oni idu po nas i vidimo mi nekaj ogromno za volanom,mi mislile da se nekaj mlate pa mahanču z rukama pa zgleda da je nekaj ogromno,a dok su se približili onda smo imale kaj vidit,hampi se oblekel v pingvina.rofl(Bum vam dela sliku u box)i mi sednemo vnuter i pitamo zakaj je tak oblečen,a on veli kaj nas nasmeje malo.i sad se vozimo i on tak oblečen.bogec neje se mogel ni okrenut kak je bil ogroman.i dojemo v Molve tam kak se ide za virje stane posle molve pre CPS-om i zide van i ljudi idu a on njim maše.ljudi glede kaj je to i jedan tip dene glavu van kroz prozor i gleda ko tele.i taman se on sleče i stavlja pingvina v bunker i ide murja.reko imamo sreće jbt.ah.super je.i onda smo išli na pizzu pa su drugi dan došli v dj nekaj,pa su nas peljali doma i navečer su oni trebali iti v Zg jer je dejan moral rano na posel a hampi se pripremat za ispit.al na kraju smo ih mi odbrkale.tj. nismo ih ni brkale pa nisu išli.a oni se bogci već spakirali torbe v autu i sve da poju i na kraju nisu išli.dejan rekel šefu da im se auto strgal nagde na putu.smijeha reko bože,jeste pamet.i onda smo pak išli na pizzu i onda smo išli doma kad su se oni rano digli kaj su išli v Zg.hehehe.a evo onda držim palčeve hampiju da 15.-og prede na ispitu...pa da mi doje onda predavat fiziku v srednju.hahaha.zeka peka.bi mu bog dal da mi predaje.puknucuovo je sve za sad.pa idem.Veliki PozZz.wavePuSsE.kiss


11.09.2008. u 21:49

|kOmAj.... (107) | pRiNt.... | x |






Again begins stupid school... :) :(

Pa po naslovu vidite da je počela škola...da,da...vraćanje u stare klupe...tj. nekima kao meni i mojim prijateljima nove...došli smo u srednju školu.Danas je već srijeda.Znači već sam 3 dana u srednjoj.zuboPa upoznala sam neke nove prijatelje,tj. 6 dečki koji idu z menom v raz. svih ostalih 12 znam od prije i super nam je.Upoznali smo se,zezamo se i družimo.thumbupA pošto smo cure na nepar,onda Maja i Kata sede skupa a ja onda z dečkim sedim.Većinom je to Hodić ili Senjan.heheh!roflA imamo i jednog ponavljača..Naš Krešo...hehheh!smijehon nas i većinom vodi po školici i super je dečko mada je stariji od nas...hehhe!smijeha da za one koji neznaju upisala sam Tehničar za mehatroniku i razrednik mi je Branko Pleadin i super je profesor i razrednik(zasad).Kaj još?Hmm...eeka da 22. idem na natjecanje z frizerkom za frizuru,bu me farbala u neke 3 nijanse i bu mi dela minival,al' meni se tak neće da mi stavi trajni jer mi bu uništil kosu.šmrc.cryi kovrčavo mi z apravo ne stoji...mada oke bar me nebu nijeden dečko htel...sad me samo 1 oće...tuzanšmrc.a da i još je nekaj novog hm.pa čini mi se da sam se udaljila sa jednom osobom tačnije rečeno jednim dečkomtuzanod subote odkad smo bili u disku...neznam zakaj...al nekaj je...više nije onak kak je prije bilo,na dan možda 6 sms-a i ende...al oke...ja tu nemrem baš puno jer ja mislim da on voli svoju bivšu,al oke...to bi mi on trebal reći i nebi se srdila da mi reće jer mislim da je bolje da mi reće nego da šuti.tak onda neznam ni ja ni on na čem smo.al oke.nvm.sretanbit će bolje.U ZOO je ugl. bilo super,zabavile smo se i nasmijale (neda mi se deti slike.lena sembelj)a to je zasad to...Idem sad.PozZz.PuSsE.wavekiss


03.09.2008. u 18:56

|kOmAj.... (125) | pRiNt.... | x |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.