< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



HoCeŠ/nEcEš

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

OpiS bLoGa

BuDe SvEg i SvAčEg Ak BuTe ČiTaLi BuTe i Vidli...Ako Ne,OnDa Ko VaS JEBE!!!.
Image and video hosting by TinyPic

Ja sam...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Valentiina
15 godina.
Po horoskopu Riba.Image and video hosting by TinyPic
Zaljubljiva,
lijena,
bezobrazna,prosta,
iskrena,
mala,brižna
...

Linkovi

Mirnich ;)) <3
Vecky
Blog ____________________
Image and video hosting by TinyPic

Biće i tebi žao...Što mi ljubav uze...Peći će i tebe...ove proklete suze...zaboljeće i tebe srce...pa makar na kraju...ali zapamti...Zaljubljeni uvijek opraštaju...
Image and video hosting by TinyPic
Idealan čovjek:to je onaj koji ti kaže "Ljepotice" umjesto "Sexy",koji te zove kada si završila razgovor sa njim,onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavaš,onaj koji te ljubi u čelo,koji želi da ti pokaže svijet kada si nedotjerana,koji te uzme za ruku pred svojim prijateljima,onaj koji te stalno podsjeća koliko si mu važna i koliko je sretan što te ima,onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaže:"To je ona..."
Image and video hosting by TinyPic

© ANARCHY...živim po svojim pravilima! ! ! !





AgAiN HaPPy?!oFc...heheheh!

Da SvLaDaLa SaM i OnAj TuŽni DiO...yesi SaD sAm OpEt SrEtNa...roflhehe!RaStUžiL mE jE jEdAn iDiOt KoJi Me Ne zAsLuŽuJe...headbangmadi NeČu ViŠe NiŠ iMaT z NjiM jEr MisLiM dA Bi mOgEl pOsLe PoŽaLiT kAj Je TaK nApRaViL...burninmadaLi OkE...nEgO iMa DoStA nOvOsTi...dAnAs SmO pOlAgAli iSpiT zA kRiZmU,a BiLo Je KaO dA jE tAj BiSkUp StRoG,a OpĆe NiJe...PrVo SmO sE sVi UsRaLi,a DoK sMo ViDli KaK sPiTaVa i Da Se ZaJeBava MaM nAm Je BiLo LakŠe!hehe!smijehHmm...Da!V sUb iDeMo Ja i CuRkE nA kOnCeRt Od PrljAvCe i JeDvA čEkAm,SaMo KaJ jE pRoBleM kAj Je MaM iDuĆi DaN kRiZmA,aLi NeMa VeZe...partysmokinMiSliM iPaK sO tO pRljAvCi i To MoRaMo iTi...a MisLiM dA bU sVe SuPeR pRešLo...OvE dAnE iMaMo StAlNo PrObE zA kRiZmU i ČaK nEjE lOšE...sUpEr SvE tO zGlEdA...i Da KuPiLa SeM si HaLjiNu,i AjD lEpA mi Je...hehe...No VišE o ToMe dR. pUtA dOk PrEdE kRiZmA...i Da PoZ AnDrEjU kOjA mE vRlO lAkO nAgOvOriLa Da nApiŠeM tAj PoSt...PoZzZ AnDrEa!wavei KaJ dA jOš PiŠeM...oSiM dA sE zAhValjUjEm SviMa KoJi Su Mi OsTaVljAli KoMeNtArE...aL zNaM dA vi MoReTe i BoLjE...sAd OčEkUjEm PuNo KoMeNtArA...iDuĆi PoSt PoSlE KriZmE (1.6.)hehe!AjDe UžiVaJtE...i PuNo KoMeNtiRaJtE...AjD zZzZ...wavekiss


26.05.2008. u 22:15

|kOmAj.... (56) | pRiNt.... | x |






Sve su to samo snovi...=(

Želim imati nekog pored sebe...nekog dečka koji će me razumjeti,koji će me nasmijat,oraspoložit,darovat ljubav,voljet me...noali to nije samo tako...neka većina ljudi me mrzi zbog različitih stvari koje utječu na moj ugled...ali ne dira me to tolko kolko to što neznam voli li me više itko...cryja izgledam kao neka osoba koja se neče brzo razljutit i pustit suzu zbog neke osobe,ali zapravo prava ja jesam takva...osjećajna i ponekad povučena...tuzanno
Često vidim puno ljepih parova koji se drže za ruke,zagrljenicerek...tako lijepo a bolno za vidjet kad se sjetiš da ti nemaš nikog takvog...zbog takvih stvari sam često sretna,a često mislim je li ja to nemam nikog jer nisam dovoljno dobra i lijepa ili zato jer me većina mrzi...cry


Procjenite sami...zZzZwave


12.05.2008. u 22:02

|kOmAj.... (131) | pRiNt.... | x |






5. je mjesec i uskoro krizma...ajoojj...

Dobar dan svima...mah
Kao što vidite i po naslovu uskoro je krizma...OMG!koju jedva čekam
da je se rješim jer me već pomalo živcira svaku god iti na krunice pa zornice pa svetki i sve nedjelje...headbangmadali oke...sretan1.6. tome dolazi kraj i mi idemo na krizmu
i rješavamo se svega toga...partymislim nema više da nas neko sili da moramo na
mise i sve to...ali oke...pa da se onda i pohvalim da bum imala kuma a ne kumu...hehe...a taj kum je moj bratić Ivan Ormanec...finocerekkojega većina ljudi z Molvi pozna tak da vam ga ne trebam opisavat...makar nede k meši i zbog toga velečasni malo šizi...nutali oke je nebum ni ja puno bolja za kojo leto...hehe...zubobelj
ali inače je on super i meni je drago kaj mi bu kum...yeshehe...nego dosta o tome...pa 26.4. znači prošle subote naši Molvarski krizmanici a to smo mi...išli smo na Susret Katoličke Mladeži u Varaždin i bilo nam je supeeer!!!finosmijehoni koji nisu išli nek im bu žal...bili su tamo i Thompson,Ivana Husar,Sanja Doležal...itd.
Nego...evo pa dobila sam slike z izleta pa ću da vam stavim malo slikica...pa da imate šta komentirat...komajte mi puno,a ja sad idem...zzz...wavekiss


01.05.2008. u 14:48

|kOmAj.... (91) | pRiNt.... | x |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.