siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



HoCeŠ/nEcEš

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

OpiS bLoGa

BuDe SvEg i SvAčEg Ak BuTe ČiTaLi BuTe i Vidli...Ako Ne,OnDa Ko VaS JEBE!!!.
Image and video hosting by TinyPic

Ja sam...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Valentiina
15 godina.
Po horoskopu Riba.Image and video hosting by TinyPic
Zaljubljiva,
lijena,
bezobrazna,prosta,
iskrena,
mala,brižna
...

Linkovi

Mirnich ;)) <3
Vecky
Blog ____________________
Image and video hosting by TinyPic

Biće i tebi žao...Što mi ljubav uze...Peći će i tebe...ove proklete suze...zaboljeće i tebe srce...pa makar na kraju...ali zapamti...Zaljubljeni uvijek opraštaju...
Image and video hosting by TinyPic
Idealan čovjek:to je onaj koji ti kaže "Ljepotice" umjesto "Sexy",koji te zove kada si završila razgovor sa njim,onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavaš,onaj koji te ljubi u čelo,koji želi da ti pokaže svijet kada si nedotjerana,koji te uzme za ruku pred svojim prijateljima,onaj koji te stalno podsjeća koliko si mu važna i koliko je sretan što te ima,onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaže:"To je ona..."
Image and video hosting by TinyPic

© ANARCHY...živim po svojim pravilima! ! ! !





Dugo me nije bilo...jbg!

ejj ljudi!waveevo meene!neje me bilo dost dogo...evo sad imam napokon nekaj pisati...pa ovak...v sub sem bila v Dj v disku i prvo je onak aj bilo ok...bil je moj Šomo...heh...smijehmalo sem ga zajebavala...a onda evo kaj je bilo!Kuštro...baš sem malo razmišljala i shvatila da ne postoji pravi prijatelj...ne postoji ona osoba koja je savršena i koja bi bila super al onak super v svemu...tak ni Kuštro...govori da mu se sviđam i da me voli i da jedva ceka da me vidi i onda dok ja dojem v disko...heh...on me jedva pozdravi i ode...a njegov frend mi sere...pa me ošamari...-Lesničar...i tak ode Kuštro i počne se grliti z tamarom...heh...meni ne smeta to kaj jo je grlil nego kaj mi LAŽE!!!!blablamaddrago mi je kaj si je našel curičko...roflajd ma ok je...ja sem z njemi dva završila poglavlje...jbg...ne pričam više s njima...jbg...događa se...ah...aj ok dosta o tome...yessmijehnego posle mi je bilo bolje...došel je jeden dober dečko z kojem sem se spominjala i popili smo piće...pa sem išla doma...bla bla bla...blablai onda sem odlučila da ne pem više van v Dj!v sub idem z sister na ročkas k Magiću...heh...i na bazene...heh...bit će ludo...znam da so dečki super i da so ludi al na pozitivno strano...heh...smijehwinkneznam kaj da više pišem...uglavnom je to sve za ovaj puta...a gda bom sljedeći pot pisala neznam...do tada...pozz i velka pusa!!!winkfinomah


28.01.2008. u 17:18

|kOmAj.... (36) | pRiNt.... | x |






Postoje li pravi prijatelji?!

Mislim da svatko od nas ima jednog pravog prijatelja i da ga cijeni jer to zaslužuje...ja imam jednog prijatelja koji mi je super!iako ga ne poznajem dugo samo godinu dana(možda i manje) on je moj najbolji prijatelj!njegovo ime je Stjepan Kuštro...sama sam odlučila i znam da mi je najbolji prijatelj!On je uvijek tu kad mi nešto treba,kad sam u problemima i kad me nešto muči!On je jednoostavno tak dobroo stvorenje i uvijek mi želi pomoći...ok ajde...ponekad ima slučaja kad je on ljut i nije dobre volje,ali to ne znači da ću ja samo tek tako otići i da mu neću pomoći!i ja sam naravno tad i njemu spremna pomoći kako god mogu...ako mu ne mogu pomoći onda ga ostavim da se malo smiri...ali ipak čemu prijatelji služe ako ne da pomažu jedni drugima...zato ja znam da je Stjepan moj najbolji prijatelj i da ga volim više od nekih prijatelja koje poznajem još od vrtića...Stjepan nadam se da se ne srdiš na to kaj sam pisala ali stvarno ti si moj najbolji prijatelj iako me ne poznaješ jako dugo,ali ja tebe već sada dovoljno dobro poznajem da znam da si stvarno super osoba koja je spremna na sve zbog mene...i da me braniš od nekih osoba...i da si uvijek uz mene!HVALA TI KAJ SI MI TAKAV PRIJATELJ...i ti znaš da ja tebe jakoooo punoo voolim i da si moj najbolji prijatelj!ovaj post je posvećen samo tebi jer si mi NAJBOLJI PRIJATELJ!ovo je zasad sve...a kaj bu kasnije...neznam...i puno pusa stjepanu...heh...kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskissajde pozz ljudi i komentirajte mi...pozz svima!wink


14.01.2008. u 15:55

|kOmAj.... (19) | pRiNt.... | x |






Muškarci su svinje! ! !

Često sam ljuta na neke dečke!i posvađamo se i onda je njima tak svejedno,a meni je žal jer smo se posvađali!madi onda dok malo bolje razmislim vidim da so muškarci stvarno svinje!yesa i super mi je ona pesma od PRLJAVOG KAZALIŠTA koja se zove MUŠKARCI SU SVINJE!thumbupe a pesma je zakooon!svaka čast!neke cure vele kak so dečki super i dobri...a dok te odjebu ili ti nekaj vele kaj ti neje po volji onda više ne valjajo!al ipak logično je da i dečki tak vele za nas cure da smo kurve i da smo glupe ko krave...al ipak to je tak i to se nebu promenilo!ja dok sam si i ovak i onak dobra z dečke znam da so svinje i da so svi jednaki!makar kak on bil dober prema meni ja znam da so svi isti!i dečki nemojte se srditi,ali mislim da je tak i da se ne trebate srditi jer sem svesna toga da i vi tak velite za cure...a to znači da smo 1:1!al ok...winksve je to za ljude!e i da dečki tješite se z tem da NITKO NIJE SAVRŠEN! ! !niti mi a ni vi!ajde ne srdite se...sve je ok!winkživeli sto godina!partywink


10.01.2008. u 14:28

|kOmAj.... (14) | pRiNt.... | x |






Ma jebeš naslova...ipak mi je prvi post!

ejj! ! !ljudi desilo se čudo!yesjebate ja se primila delati bloga,ono nemreš belivetno,jer sem pre lena puno nekaj pisati i razglabati...nuttak da nebum baš puno pisala,al ajd moram nekaj!na blogu bum pisala ono kaj mi opane na pamet i kaj mi se bu dalo pisat i bute saznali nekaj više o meni prek bloga(valjda,nadajmo se)!i molim vas lepo sve da mi ne pišete gluposti jer nebu dobro!madko mi se zameri jaj siga njemu...bas mi se nekak da mlatiti zadnje par danasmijehaj ovo je dosta za prvi post!beljpozz!mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


08.01.2008. u 00:31

|kOmAj.... (60) | pRiNt.... | x |






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.