body Like A Rolling Stone - Lutke od krvi - Dakotine hronike - Blog.hr body

utorak, 05.02.2008.

Like A Rolling Stone

I will try not to breathe
This decision is mine
I have lived a full life And these are the eyes that I want you to remember
I need something to fly over my grave again
I need something to breathe

Image Hosted by ImageShack.us

Hladan zrak grlio je zidove starog zamke, smrzavajući ih. Hladnoća se probijala i u untrašnjost tjerajući i učenike i profesore da se skriju ispod svojih crnih zimskih pelerina. Prokleto pismo, pomislih u sebi. Sjedila sam beživotno gledajući u komadić starog pergamenta koji sam nedavno primila. Sdažaj pisma nije bilo ono što me je nerviralo nego kako odgovoriti na njega. „Dakota, molim te pomozi mi sa ovom lekcijom iz napitaka.“ Zacilila je Jana bjesno gurnuvši sve knjige i bilježnice sa svog kreveta. „Ne mogu sad pitaj Savnnu.“ Iznervirano rukom sam prešla preko starog pergamenta prekrivajući slova. Lagala sam. Sadržaj pisma bilo je ono što me je mučilo, a nisam smjela nikome kome reći. Baćial sam ponovno pogled na pismo gdje se jasno očitavao P.S. koji mi je teta ostavila na kraju.
P.S. Nema pogrešnog odgovora


Na ovom blogu moj lik se zove Dakota Riddle- nećaka lorda Voldemorta.
Ubacujem Likove samo mi morate reći u koji ćete dom da vas ubacim. Angie i Maggie sam ubacila jer sam im predhodno obećala.
Kisses

05.02.2008. u 18:45&bull ; Komentari (5) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Shine A Light

"U čovjekovom životu izvesna je samo prošlost, jer sadašnjosti nema, a budućnost će tek doći" - Jovan Dučić
Image Hosted by ImageShack.us

Moj dar za vas - još jedna hpff priča.
Ovo su magične hronike mlade vještice Amelie Dakote Riddle, pomješane sa fan fictionom knjiga "Vampirske hronike".
Pa dobrodošli u magične, hronike Amielie Dakote Riddle

No more tears

fame...
ashlee simpson
Zovite me Dakota, iako je moje puno, pravo ime Amelie Dakota Riddle. Najviše me možete vidjeti nasmijanu, lai često sam tužna. Tada volim biti sama i tada crtam. Najviše portrete srećnih ljudi kako bi se i ja osjećala srećnom...
Imam dosta prijatelja, doista su zabavni i duhoviti. Volim da čitam i stalno čitam. Knjiga je neizostavni detalj mog pomalo štreberskog imidža. Narano ne nosim pantalone na tregere ili rokćem kada govorim, ali često nosim naočare jer imam problema sa vidom. Od predmeta najdraži su mi Napitci i Astronomija. Mnogim aj eto neshvatljivo,ali..
Obožavan čokoladu i često je grickam kada nešto čitam....Boju kose stalno mjenjam. Tako nekada imam plavu, a nekada crnu kosu. Rado svoram gitaru,ali samo kada sam sama, jer sam jako sramežljiva što mi je mana. Pored toga što čitam razne knjige luda sam za stripovima. Obožavan strip Alan Ford i imam čitavu kolekciju.




Strangers on a highway of destiny

Emily24
Emily Davis

Ashley Tisdale
Savannah Karkaroff

amerie
Dolores Angela Thunder

rose mcgowan
Jana Marie Ravenclaw

No more pain

Heath Ledger
Quentin Nicholas Scott

liv tyler
Elizabeth Riddle

Lord Voldemort
lord Voldemort

Image Hosted by ImageShack.us

Judith Riddle

Photobucket
Natalia Roberts

lindsay lohan
Margaret Riddle