četvrtak, 27.09.2007.

And the shadow of the day will embrace the world in gray and the sun will set for you...

PRVI DIO POSTA(happy dio)
a evo ga k vragu...halooo pa ovo je novi post....belj...ugl...let's start....
evo pocet cu sa sretnim(donekle) stvarima...npr...danas nisam bila u skoli...
oooleee....bili smo na atletici....njahaha...pa nismo morali u skolu...aj
dobro nije bed ...thumbup...sutra nam je čagica XD u skoli...pa idemo...
ekipica se skuplja opet ponovo...weeeeeee...bas mi je supper to...nezelim
se s nikim svadat niti nis sad zadnju godinu i to sve...znate kak se kaze
life is too short so party we must... wink...(valjda se tak pise...ma nvm)..
a kaj me briga tak i tak 98% ljudi vise nikad necu vidjet u zivotu...cry...
al opet nikad ni to nije ziher tak da postoji i ta mogucnost...oooleee...lud..
(ovaj smajlic ide meni)...a bas mi je sjeban ovaj tjedan...od utorka...skroz..
neam blage zas...al ono...sve mi je tak...hmm...neznam kak da se izrazim al
ful mi...(nastavak u drugom dijelu posta)...onda jos happy news...hmm...
neznam kajj e jos happy news....hmm..nema vise..

Image Hosted by ImageShack.us


DRUGI DIO POSTA(zbedirani dio)
pa hm...da pocnem..uff...ovo ce bit dugacko pa cu probat skratit sto
manje mogu....pa odkud da pocnem...ful ful mi zadnjih par dana fali
jedna osoba...nije vazno ko niti nis...al jednostavno mi je sve tak ful
prazno i cudno...nema vise zajebancije...mislim ima al ono...nije mi do toga...
sve mi je tak sjb...opce se ne kuzi na meni niti nis da nes nije u redu...
al ono kad ti dode da se na glupu pjesmu sjetis necega kaj je prije bilo
a sada vise toga nema onda ono...crycrycry...i sad mi jos svira tu od
mojeg Chazzzaaa-Let Down...pogotovo ovaj dio...''nesto nesto just like my
love and pain''...a nemoj mi to jadit...tuzan...jos mi je danas neko
nes reko kaj me ono...ful potreslo i sokiralo i sad mi je ful bed zbog svega
kaj je bilo(losega)...najrade bi da se to vise ne ponovi i da se krene
ko da nije ni bilo stajanja i da mogu to nekome reci a nemogu...jednostavno
nemogu to nikome rec da...mah nije vazno...sam da znate da me to ful
zbediralo jos vise...(to se ne kuzi al ja to osjecam)...i nezelim da se nesto
lose dogodi i da i to izgubim (nije vazno kaj)...i neznam zas ja to sad tu pisem...
al iskreno lakse mi je to napisat nego rec nekome u 4 oka...sjebano...znam..
al ful mi je bed i bojim se to sama sebi priznat...al tak je i ja to nemrem
ni da ocu promijenit...a nikak da uhvatim nekoga nasamo da to kazem...jel
ce mi bit lakse ak se nekom povjerim...tak da nisam sama u tome i da mi moze
taj neko pomoc..jel mi to fakat sad treba...al nemogu to tak...ful mi je bed..cry...ustvari dvije stvari su me danas fakat zbedirale...i bas sam mislila
da se toj osobi nes lose desi brijem da bi..................................................

Image Hosted by ImageShack.us


i time cu zavrsit post jel mi se neda vise pisat..i neznam kad cu ga opet
napisat...i nemojte nis pitata..i sve je ok...i sve bude oke...i moram pozitivno
mislim i sve bu oke...i sve super...sve oke....tuzan

- 21:55 - ×Leave a comment× (29) - ×Print it× - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.