petak, 21.09.2007.

...Vrijeme provedeno u skoli psihicki je proces gubljenja mladosti...

haha...jako pametan naslov kai nije...XD...al fakat je tak...
kao prvo pol dana smo u tom sranju i onda dodes doma i odma
mrs strebat...mah..fak ju....aj kod mene to nije slucaj...hahaha...
ja dodem doma tek sat vremena nakon kaj mi skola zavrsi tak da...
meni je svejedno....rofl...pjeva...a kaj cu doma...dosadno je...
tak i tak sad kad mi je ujutro skola zakrmim kad dodem doma od
14-18 tak da...XD....njahahaha...mogu si produzit boravak kod
nase najdraze kucice s nasim Wogicama...smokin....
u skoli je inace sve super...dobila sam 5 iz bio i pov...bas sam lumen...dead
a sad smo opet pisali pov i dobit cu 3 il 4 ...ah lajf sax...
eeeh i poceli su nam oni susreti krizmanika bang...kako dosadnooo...
uzas...tam nam pustili tomsona onog...ma daj se killl...joooj...
nevolim ja njega...lud...doslo mi da izadem iz crkve i odem doma...
al prezivjela sam sat vremena...uzas....predosadno nes...namcor..al aj
bit ce dobro...sad 5.10 vec imamo praznike neke kaj ja znam...
onda 16.10 su dani kruha(dani skole nvm)...moram bit na standu...
ojeej...dead...bit cu sam pol sata i onda otic...XD...naravno...imam
ja taj dan pametnijeg posla nego glumit bakicu na standu...a ofc. da cemo
si i 'posudit' malo love iz kasice one...kaj to vec je...XD...rofl..

Image Hosted by ImageShack.us


...ostalo je sve oke...bila sam s Linom u pon na Črnkasu isla sam si po
ono za pokaz ono zeleno za ispunut..koje sranje malo ruzno...ufff...
i tam smo srele Jelenu i onda je ona isla u Konzum tam a ja i Lina u onaj
park kraj Konzuma.....smokin...onda smo morale ic kuc jel Lina
nie znala kad joj stari dode pa smo morale zurit...da nebi bilo tuzan...
onda sam hmm...sad u srijedu isla s curama iz razreda(Ninom,Miom,Doriom,
Elom,Lucijom,Suzom i Manuelom) na pizzu da se upoznamo s Manuelom al..
prepovucena je cura i ful se zacudila kad smo ja i Mia tam nes napravile al
nebi sad o tome kaj...smokin(<---to)..XD...i onda sam morala ic po pokaz...
to je isla nina samnom...i ela....iiiiiiiiii...aaaaaaaajmeeeeeeee....
mi tam dodemo i na svakom kutu neki metalac...aaaaaaaacerekcerek..
svi imaju marte skoro...al nvm...cure decki sve metalci i alternativci...preejebeno....onda si mislim pa di su mi sad Lina'n'Lucy...belj..
al vidla sam i tu kod mene jednog lika s dugom kosom i martama...ustvari
ima ih dosta sad...ocito je neka sezona metala...XD...meni ne smeta..thumbup...

Image Hosted by ImageShack.us


i jos uz to me pocelo ful zivcirat par osoba...khm...BIVSIH frendova...
imam alergiju na njih...burninmadburninmad..bas sam jucer kad je
ta jedna od osobaburninmad...stajala kraj mene pocela vikat
da me gusi da imam alergiju ...XD...i kasljat i to sve...ma daj ajde...
uzaaaaas...headbang...al ajde jos samo par mjeseci...onda jedna osoba
me zivcira vec jaaaakoooooooo dugo i svi znaju ko je to tak da nemoram
nis objasnjavat...onda jos jedna osoba je svaki kurcev dan u beeeduuu...
paaaaa daj see ubiii...mrzim kad je neko u bedu i onda kad se ide zalit...
ma fak off...neda se meni to slusat...mislim da mi se al sam
od best frendica...kojih je sad 5...poveco im se broj...thumbup....
a tu su jos i glupi dzida i miki koji su isto super....i jura...marko,stjepan...
a svi smo si postali super sad u zadnje vrijeme...zajebavamo se i sve...bas
nam je jebeno...XD....u cetvrtak sam dezurna...mouthwash...a moram
ic na natjecanje iz atletike al nemrem zbog....toga...XD...ma cure znaju XD...
tak da super mi je dan...idem na informatiku (i tam sjedim s Linooooom...wee) i onda sam dezurna...sam kaj mi Lucy ide...
i ostavlja mene i Linu same...koza šarena jedna...jooj jooj...aj valjda bude
dobro prosla...ma mora...mi joj drzimo fige...wink...a mozda cu jos i moc
ic vidjet cu...ja bi htjela ic...bas mi se ide....al mi je zao ostavit Linu samu...cry...i tako...XD...fakat neznam kaj da vise pisem...tak i tak
niko ovo nece citat to ja sam radi sebe pisem...hmm....da.... =D

Image Hosted by ImageShack.us


i jos ocu poozzzaaaaat...majne liblings cure (Linu,Lucy,Ninu,Miu,Doriu i Elubelj)....
iiii...naravno moram i ocu i upravo pisem...XD...Miiiuu....!!
ae sreco nej se nervirat zbog onog html bus ti nasla neki novi...nemoj
se zivcirat dobit ces bore... rofl...
i jos Ninu...koje opce nema na msn-u skoro...aj vil kill ju....i btw moras
doc u zg..!!!...ja te cekam... wink
i pozzat cu Stellu koja je zabravila na mene ...
al dobro mozda nema vremena...al svejedno...ja neam para
a njoj je mob stalno ugasen...UKLJUCI GA!!!!...
i moram ju zicat da dode u cet da mi pravi drustvo na dezurstvu..dead
zmaxach 2 all

- 18:07 - ×Leave a comment× (72) - ×Print it× - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.