ponedjeljak, 27.08.2007.

...Sommer has come & pass...

eh da...dosla ja s mora...hehe..weeeee...bilo mi je i vrijeme
...taman sad...aj jbga...bilo je dobro...vrijeme je bilo super...
ustvari zadnja dva-tri dana super ostalo lose losenamcor...
i tako...nije bilo nis posebno za napisat...hmmm....bas nis...
osim kaj sam dozivjela par sokova...al to nevezano za more...
a jbga...kaj ces...sad me nes malo glava boli...a jbga...ocito ono...
ma neznam zas...a kaj ces....nis posebno...hmmm...ugl sve je bilo supersmokin

Image Hosted by ImageShack.us


sutra mi ova koza Stella dode...aj napokon da i nju nakon 2 mj vidim...
aj bas mi je missalacrykiss....aj kaj ces...moram ju sad vidjet necu ju
do ko zna kad....hm....ma neznam...i onda mi jos i Lina mora nazicat da dode...
pa Lucija ak ce joj se dat...a neznam...sumnjam...al ima vremena...al bitno
da ja sad vidim ovu kozu...zubo...i da Lina dode...hehe...bar nes ak nis drugo...rolleyesrofl...i tako zaista nemam ideje kaj da pisem...
kak mi i naslov kaze...ljeto kak je brzo doslo tak je brzo i proslo...
i sad opet skoladead...aj dobro...bar cu vidjet sve opet...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


i tako sad pozz do nxt posta...mah

- 22:30 - ×Leave a comment× (24) - ×Print it× - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.