subota, 11.08.2007.

You’ll always be mine,I know deep inside...

Eej...haha...ugl...koi naslow...a nea weze...ugl moram napisat nowi post
zato kaj nezelim wise one slike...haha...ewo eli si happy sad??...naravno...
ugl....ja wise nikad necu ic s ...moram pristojno...mamom i tatom u shoping..
ajmee...pa uzas....fakat nisu fer...kao prwo...idemo meni pogledat za martesmijeh...ali narawno nisam ja te srece pa da ja nedem to kaj ocu...tak
da neznam kaj su s tim...(p.s dzida skupljam 20 knrofl)...i sad mi isli tam
u šubidu...i tam su samo...narawno owe kaj se meni ne swidaju...a jedino taj
broj je bio...ma uzas...a ja ocu one lijepe trula wisnja crwene iz stressacerek..moze i par majci usput ....haha...ugl...tak da cu s tim jos morat malo pricekat...grrr...fakat nie fer...burninmad...i sad obisli mi cijeli
City....i zawrsili u onom...hmm...kak se zove...rolleyes...Euronics tak nes...
ugl...i sad ono...ja onak...aa mamaaa...widi kak je lijepa linija...a ona mi samo weli da widim lijepa je...ja onakmad...dobro dobro..i narawno rekli su da pricekam...ma mrs...neda se meni cekat...rofl...tak da sam odlucila da wise nikad necu ic s njima u shoping...yes...inace...hm...cula sam se s Lucy danas...
ona je koza na moru...grrr...aj bar se zabawlja...ak nis drugo...smijeh..
*Pussach honey*...eeeeeeeeeeeee...aaaaaaaaaa...sutra napokon Linaaa dode do poca....aaaaaaaaaaa...weeeeee....jedwa cekam...a koka moa...nismo se
fakat dugo widle...hehe...aj owaj bude put barem bez bazena...makar
se ni to nezna wise....ccc...ko bi znao s nama...rofl...jos cemo se mi i u
Sawi kupat....hahaha...ajme....dobro sutim....rolleyes...aj jedwa cekam
sutra da se widimo kokaaaa....lavj ja veri mač....a kad smo ko moih koka...
onda narawno...moram pozdrawit jos jednu koku...cerek...narawno...
Ninuu....ewo koka....zas nisi na msn-u..?!?!...dobro dobro...hehe....pussach koka i tebe wolim...kiss...ah te koke...LoL...
to me jedna posebna koka zarazila s tim 'KOKA' shit...ccc...martina moa ofc....i moram rec da je moa kad je moa....hehe....=))...maj hani bani šugar..LoL...tak i tak ona to nece seeat..al zna ona to....thumbup...
hm....ma neznam....fakat neznam kaj da pisem...sam pizdim owih dana...
mah sve me j**e....uzas...prwo nes....hm...nie wazno kai....i sad ono...
jos malo glupa mutava usrana smrdljiva sugava bolesna retardirana da bog je ukinuli skola...smijehsmijeh...ah ma neda mi se gledat opet one face
*neke* iz razreda....i jos neke ljude...fakat mi piu ziwce...totalno se widi
kak su odredene osobe jos djetinjaste...i to onak bas ful....

Image Hosted by ImageShack.us


ja cu fakat crknut doma od dosade...pa owo je strasno nes...
jedwa cekam da pocne skola...makar me ni to nes posebno ne weseli..rolleyes...osim kaj cu widjet cure....weeeeeeee....al dobro...hehe
al mislim da ce nam bit super ove godine...fakat cemo se zaebawat i swe...
sam kaj ce nam swe to tak brzo proc...isto kak je i ovo....aj šajze...
a i kad se sjetim srednje...juuuuuupi...hehe...sam ak ovo tele (znaju neki na koga mislim)...ak nece ic u istu skolu ko i ja...grrrrr....ma necu...jbte kaj nie dosta bilo tu 8 godina..!?!?...meni i prewise...rofl...al ajde...bit ce bolje...kako se kaze....hahaha....btw stawila sam nowu pjesmu...es amw daswi?...(sad citajte kak treba)....ah dosadno mi je pa swasta meljem sad..
a nis...ja sad idem spawat da se sutra mogu probudit u 13...da stignem
do poca....i moe linache....ljubafi moe...kiss...ah i tako...
btw...Ela...ribice...bwahahahaha....happy sad zbog posta??...i ja mislim...
sad moras komentirat...hahaha...i sretno s martama....
i tako ja sad idem....pussach

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:43 - ×Leave a comment× (145) - ×Print it× - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.