ponedjeljak, 06.08.2007.

Hvali more drž' se kopna ili po mom Zagreba

Helloo...evo dosla ja s mora...weee...hehe....bilo je predobro...=D..
fakat ono...bile smo Ela i ja..(my evil granny & co.)....hehe...
bilo nam je predobro...cijele dane smo bile na plazi i ta sranja sva...
vrijeme je bilo super dok nije evil granny dosla....onda je pocela
kisa i bura i bla bla...uzas....to je ziher zato kaj je ona dosla...mislim...
da to...i ovaj..kaj sam htjela sad...aa da...naravno ja se polomila odma
prvi dan...mislim nebi to bila ja...da se ne ubim...ustvari ja i ela smo isle
s nekakvog brda i onda smo tam nes izvodile i ja drusnula...a nije strasno....
ali poslije sam se zgrebla na kamen...lud...ah pameti....iii bili smo u Crikvenici...bilo je predobro...ajme kolko skatera....mislim samo 5 al meni
je i to bilo dovoljno...naravno snimila sam ih...party..i neki hip hoperu su
plesali...ajme kak su bili prezgodni...i jedan dan smo ja i Ela tam sjedila na
klupici kod crkve i dosli nam neki dva švabca....ajme...a bili su prezgodni...
imena sam im zabravila....nisu mi bila vazna...hehe...al likovi su predobri...
jedan je onak normalan...a drugi je hip hoper...i bas je zgooodan bio...skoro
svega bilo al morale mi kuć....madmad...za popizdit...oni su iz Nimberga(neznam kak se pise)...imaju...hm...ovaj hip hoper ima 14 a ova
drugi ima 15 god...=))...ali prezakon su likovi...tam smo ih ucile pozdravljat
na hrv i psovat...i oni nas isto....a ovaj hm....taj od 14 god on pusi zizu
i pusi cigare...dead...mi smo crkavale od smijeha kad smo ga vidle s tim
sranjem...al uzasno smrdi...ffuuuujj....bilo nas je bruka hodati kraj njega..
a najbolja fora mi je bila dodem ja njemu kao...daj prekini mljet na tom
engleskom daj se nauci hrvatski..pa kak mozes doc tu na more i onda mi
mljeti na eng....ma goni se u *bip*...kaj si glup jbte....i ja njemu tam
cijelo vrijeme nes psujem i serem a lik sam gleda i smije se...(valjda ne razumije...nadam se)...al fakat su predobri decki ....steta kaj nismo bar
brojeve zdipile...jbga....i kaj je jos bilo...hm...a da...isli smo na krk...loool..
i sad...kak se moja evil granny boji visine...(Krcki most naughty) i kak
sam ja tipicni vodenjak morala ja nju zajebavat...ofc...i ja njoj cijelo
vrijeme na most pricam joj vidi baka rupa u betonu vidi se more ispod...
aa kak super...onda ja snimam most...i dodem joj evo sad ovo kaj zumiram ispod mosta...tu ce tebe trazit ko i onu madaricu il kaj vec ispod
mosta kaj se utopila...zato kaj most ziher puca...preteski smo svi mi...i
jos sam joj vikala jooooj baakooo(LoL) vidi brodice ispod...kak su slatki..
i onda mi je psovala sve i posvadale smo se...i onda smo dosle u Krk...i
tam smo ono...bili 3 sata...kak mutavo...i kupila sam si majcu od KoRna tam..predobra mi je majca....smijeh...i dobila sam nes za neki muski striptiz...jbte rikla sam od
smijeha...uzas...hahahahahahahahaha..i onda sam se opet zbog necega
posvadala s evil granny...pa smo se pomirile i onda sam ju opet zjb na most pa je zvala moje doma da sam bezobrazna i sve to...a kaj bi ja..volim ju mucit...rofl...i tak je onda to sve bilo...i sad opet idemo
20.8 na tjedan dana...i onda skolica....weeeeeeeee...jedva cekam....
da seeam maj bičez....kiss...i tako...to....stavit cu neke slike...jel neznam kaj da vise pisem...hm....hm....pussach

Image Hosted by ImageShack.us


--->slideshow


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 17:48 - ×Leave a comment× (45) - ×Print it× - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.