PROJA



Proju oduvijek obožavam! Dobro, ja sam inače zaljubljenik u kukuruzno brašno i kukuruznu krupicu pa nije ni čudo. Mama ju je često radila pa evo jos jednoga njezinog recepta! Jednostavno da ne može bit jednostavnije, uz čašu jogurta idealna večera.

Sastojci:
500 g svježeg kravljeg sira
2 jaja
250 ml mlijeka
šalica kukuruzne krupice (ona od 2 dl)
šalica oštrog pšeničnog brašna
3 žličice praška za pecivo
sol

Priprema:
Sve smiksajte zajedno! Ja sam najprije miksala sir i jaja, pa sam dodala mlijeko pa krupico pa brašno u koje sam stavila prašak za pecivo i na kraju sol.
U okrugli ili pravokutni kalup stavite papir za pečenje ili ga malo nauljite, izlijte smjesu i pecite na 180 stupnjeva oko 35-40 minuta. I to je to!

19.10.2010. u 11:03 | 11 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>