TORTA FERRERO ROCHER



Za sve one koji su se zabrinuli da se hranim samo sushijem, tofuom i sladovima, nije baš tako!
Na ovu sam tortu naletjela na Forum.hr, samo sam se odlučila za "svoj" biskvit. Inače taj biskvit režem po pola te je tako i ovaj put trebalo biti, no ispao je nevjerojatno tanak pa ga nisam rezala, samo sam ga namazala kremom. Za one koji vole lješnjake i čokoladu u kombinaciji, nema boljega!


Tijesto:
100 g maslaca
100 g šećera u prahu
4 žutanjka
4 bjelanjka
130 g čokolade
1 žlica kakaa
1 vanilin šećer
70 g brašna
1 žličica praška za pecivo
malo soli
70 ml slatkog vrhnja
130 ml mlijeka

Krema:
400 g nutelle
400 g mascarponea
250 g prženih mljevenih lješnjaka (neki skroz usitnjeni, neki malo krupniji)
4 napolitanke (mljevene)


Priprema:
Najprije pripremite tijesto! Umutite maslac i šećer mikserom, a na pari rastopite čokoladu. Zatim u smjesu od maslaca i šećera dodavajte žutanjke (jedan po jedan, između opet malo miksajte) pa ohlađenu čokoladu, kakao i vanilin šećer. Dobro izmiksajte! Dodajte brašno sa solju i praškom za pecivo. Lagano umiješajte (žlicom, ne mikserom) vrhnje, mlijeko i snijeg od bjelanjaka. Pecite na 180 stupnjeva oko pola sata.
Kad se tijesto ohladi, izvadite ga iz kalupa i napravite kremu. Miksajte mascarpone, nutellu, lješnjake i mljevene napolitanke. Namažite tortu kremom i to je to!

26.10.2009. u 15:59 | 15 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

INTEGRALNA POGAČA S ORASIMA



Ovaj je mjesec u igri FBI rukavice pod istragom Majin blog Cooks and Bakes. Majin mi je blog jako drag, zrači nekim veseljem, vjerojatno često i zbog malih pomagača. Jela su uglavnom jednostavna (ovo je kompliment sretan), a sastojci dostupni. Puno sam si toga zabilježila i vjerujem da ću još štošta isprobati, ali zasad samo ova savršena pogača! Držala sam se točno Majinog recepta, volim kada mogu bez razmišljanja raditi točno onako kako piše. Tako je i bilo, sve je išlo ko po loju i prezadovoljna sam konačnim rezultatom! Majo, hvala na odličnom receptu!

23.10.2009. u 13:45 | 9 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

SUSHI



Napokon i naš prvi sushi! Neću pisati recept, to prepuštam svojoj sushi-učiteljici Andrei koja mi je svojim savjetima pomogla da uplovim u japanske vode. thumbup Pričekat ćemo da Andrea po koracima objasni izradu sushija, a ja sam se ionako samo htjela pohvaliti!

21.10.2009. u 23:07 | 15 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

MAKROBIOTIČKI MUFFINI



Evo i još jednog ultra zdravog recepta!

Sastojci:
250 g polubijelog brašna
100 g kukuruzne krupice
1 prašak za pecivo
malo soli
100 g grožđica
300 ml soka od jabuke
250 g tofua
0, 5 dl ulja

Priprema:

Prokuhajte grožđice i procijedite ih. Miskajte ih u multipraktiku s tofuom, uljem i sokom. Posebno pomiješajte suhe sastojke. Sada suhe sastojke lagano umiješajte u vlažnu mješavinu. Napunite kalupe za muffine. Pecite oko 30 minuta na 180 stupnjeva. Ovi su muffini izvrsni za doručak. Po želji možete dodati još grožđica, brusnica, lješnjaka, badema ili nekog drugog voća. Mi smo ih jeli s marmeladom od jagoda i kupina.
Ispričavam se zbog papirića s blagdanskim motivima, nisam mogla naći neutralne.

18.10.2009. u 19:54 | 8 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

MRAMORNI KOLAČ



Ovaj bi se recept još mogao zvati i Moja noćna mora iz djetinjstva. sretan
Kako se neke stvari s godinama mijenjaju, tako sam i ja zavoljela ovaj tip "suhih" kolača bez kreme. No najbolje mi odgovaraju za doručak uz čašu mlijeka ili laganu večericu.

Sastojci:
225 g maslaca
225 g šećera u prahu
4 jaja
225 g oštrog brašna
1 prašak za pecivo
korica i sok jedne naranče
25 g kakaa u prahu

Priprema:
Pećnicu upalite na 180 stupnjeva. Kalup namažite maslacem ili ga obložite masnim papirom (ja sam koristila kalup za brioche). Miksajte omekšali maslac sa šećerom u prahu, a zatim u tu smjesu dodavajte jedno po jedno jaje. Zatim dodajte brašno u koje ste umiješali prašak za pecivo. Zatim dodajte i koricu od naranče i smjesu podijelite na dva djela. Pola soka od naranče ulijte u jedan dio smjese, a u drugu polovicu soka umiješajte kakao u prahu i to dodajte u drugu smjesu. Dakle, imat ćete dvije smjese, svijetlu i i tamnu. U kalup naizmjenično žlicom stavljajte svijetlu pa tamnu smjesu i tako redom. Pecite oko 50 minuta. Kada je kolač gotov, izvadite ga iz kalupa i eventualno pospite šećerom u prahu. Meni je najbolji mlak uz šalicu mlijeka ili kakaa.

12.10.2009. u 14:34 | 5 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

KAKAO KOCKE SA SUHIM MARELICAMA



Nedavno sam dobila predivnu kuharicu Prirodno i slatko autorice Jadranke Boban Pejić. Riječ je o cjelovitim desertima bez šećera. Dakle, nema šećera, sve se sladi voćem ili raznoraznim sladovima, nema jaja itd. Pravi makrobiotički deserti. Budući da nas dvoje jako volimo slatko, odlučila sam da će se povremeno na našem stolu naći i nešto od ovih zdravijih varijanti. Naravno, ne odustajem ni od malo masnijih čokoladnih slastica.
Nekoliko sam stvarčica već probala iz ove knjige, a za početak vam predstavljam ove kakao kocke.

Sastojci:

(šalica je od 2 dl)
1 šalica brašna tip 850
1/2 šalice sojinog brašna
2 žličice praška za pecivo
1/2 šalice kakaa u prahu
8 suhih marelica
1 šalica rižinog slada
1/2 šalice voćnog jogurta od soje
1/2 šalice zobenog mlijeka
1 žlica ulja
naribana korica jedne naranče

Priprema:
Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva te pomiješajte brašno, prašak za pecivo i kakao. Marelice polijte vodom pa ih prokuhajte 3-4 minute. U multiprakriku izmiksajte slad, marelice, jogurt, zobeno mlijeko i ulje. Važno je da marelice budu potpuno usitnjene kako bi smjesa bila jednolika. Dodajte koricu naranče. Dobro pomiješajte tekuću sa suhom smjesom. Izlijte smjesu u kalup koji ste obložili masnim papirom i pecite oko 30 minuta. Ohlađeni kolač izrežite na kocke.

06.10.2009. u 14:09 | 13 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?