ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































četvrtak, 30.03.2006.

šapućem ti nečuješ me,
gledam te nevidiš me ,
želim te a ti nisi tu ,
al ipak volim te !!!

|komentiraj 5| printaj| #|

 

 

 

 

 

MySpace Layouts

MySpace Layouts


|komentiraj 0| printaj| #|

 

 

 

 

 

utorak, 28.03.2006.

*Život*

MySpace Layouts

MySpace Layouts



" Život je prilika , iskusi je.
Život je ljepota, divi joj se.
Život je san , učini ga stvarnim .
Život je izazov , suoči se s njim.
Život je zadatak, izvrši ga .
Život je igra , igraj je ....

|komentiraj 4| printaj| #|

 

 

 

 

 

bok ljudi !!!!!!

wave

|komentiraj 5| printaj| #|

 

 

 

 

 

ponedjeljak, 27.03.2006.

bok svima

Ej ljudi evo i mene , malo među vama , kak ste mi ? Evo ja sam vam dobro ,kod mene
vam je sve ok , nema niš posebno danas sam poslije škole bila kod zubara !
Evo to bi vam bilo sve od mene , tek tolko da se javim , pusa !!!!

|komentiraj 1| printaj| #|

 

 

 

 

 

MySpace Layouts

MySpace Layouts

|komentiraj 0| printaj| #|

 

 

 

 

 

MySpace Layouts

MySpace Layouts

|komentiraj 1| printaj| #|

 

 

 

 

 

za gaby

ako ti ljudi ljubav ukradu,
ako si sama i srce te boli ,
ako ti sve loše krene
tad se sjeti da imaš
MENE !!!

|komentiraj 0| printaj| #|

 

 

 

 

 

MySpace Layouts

MySpace Layouts

|komentiraj 1| printaj| #|

 

 

 

 

 

samo za kety

kad bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo :
100% posebna ,
boja -vesela , tip -jedinstven
cjena ;neprocjeniva !
a na kraju bi pisalo :
Najboli prijatelji zauvjek !!!

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

nedjelja, 26.03.2006.

nešto o meni

Bok ljudi , zovem se Valerija i imam 14 gdina . Idem u 8 razred .Svoje slobodno vrijeme provodim s frendicama i slušam muziku . To bi bilo sve o meni za sada , pusa !

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

Duboko vjeruj u ono što želiš .zapamti , izgubljeno je samo ono čega se odrekneš u životu . Poželi samo jedno da ne izgubiš voljeno i ne voliš izgubljeno.

|komentiraj 1| printaj| #|

 

 

 

 

 

Jedna porukica

Kad se spuste okovi nemira,tuge i jada
znaj, bit ćeš moja utjeha i nada.
Kad jednom nestane naših ludosti i smijeha,
znaj da ću vječno biti tvoja prijateljica!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

|komentiraj 0| printaj| #|

 

 

 

 

 

BOK SVIMA!!!!

Ciao ljudi!wave Evo i ja sam odlučila napraviti svoj blog.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

Sljedeći mjesec >>