Volim teee...


Free Myspace Generators



24.02.2008. u 14:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve po malo...ljubav, prijateljstvo....



free music




a sad nesto o meni:
VOLIM:
svog dečka Karla
mamu
tatu
bracu
necakinje
severinu
petru
ivanu
ostale curke
sladoled
pomfri
cajke
izlaske
kavu
vikende
i nebi ste vjerovali volim ic u skolu,al samo zbog zajebancije.
sminkati se


NE VOLIM:
dvolicne ljude
nepravdu
brokulu
matematiku
svadu
lose vrijeme
vjetar...

Koje vam je najbolje mjesto za izac u Zagrebu?
Lake city
Ludnica
Euforija
Fontana
Roko
Gjuro 2
  
pollcode.com free polls



Oliver Dragojevic
Sve bi da za nju


Dolazi u moje snove
sva u bilo obucena
da bi svoju dusu sa mnom podilila
kako da joj oprostim
kako da zaboravim
sve te grijehe sto je meni ucinila

Ref.
Sve bi da za nju, u
moju nevolju, u
sto mi nosi bol srca mog
i kada noc nestane
i kad se dan probudi
onda shvatim da sam je izgubija

Svaki dan i noc mislim na tebe
da si tu kraj mene
da te njezno milujem,
i da osjetim dodir tvojih usana
znam, zato, zato vrijedi umrijeti

Ref.



Oliver Dragojevic
Tesko te zaboravljam


Sad idem kuci iz ovih stopa
da stavim srce pod kljuc
jer krivoj rici u krivo doba
treba joj stati na put

I nije tajna da te stedim
i uvijek preskacem stih
iz kog se vidi da ne vrijedi
na tebe racunati
iz kog se vidi da ne vrijedi

Ref.
Tesko te zaboravljam
i kad mi dodje stisnem zube
istu pricu ponavljam
pustam sjecanjima da me kupe
da me kupe i onda sam tvoj
i sve po starom ostaje

I nije tajna da te stedim
i uvijek preskacem stih
iz kog se vidi da ne vrijedi
na tebe racunati
iz kog se vidi da ne vrijedi

Ref.




ja&Pepa na Severininom rodendanu...party


Ja i Sevecerek


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.dnevnik.hr]


Ove blogove morate vidjet...

matej
toni
pepa
birek
seve
lich
roberta
ana
doris
lolita
sara
maria
bulicka
ilija
sonja



pomozi mi...

Pomozi mi. Trebam te.
Uz tebe se osjećam sigurnom.
Bit ću sjena tvoja, nećeš me ni primijetiti
Dozvoli mi da budem kraj tebe
Neću biti glasna,
Ma nećeš me ni primijetiti
Sakrit ću se i uživati u tvojoj blizini.

Postat ću kap kiše koja će kriomice dotaknuti tvoje lice.
Ma postat ću i boja tvoga glasa...Sakrit ću se. Ali budi uz mene.
Molim te. Jer ti si ono što mi treba.
Zauvijek.

Jedino se u tebe uzdajem.
Spasi me.cerekthumbup



free hit counter

hit counter


JA Pepa I Seve














Ljubavne pjesme...

I opet mi nedostaješ

i opet mi nedostajes
da mi sapuces svoje stihove sneno
da se osjetimo kao vuna i vreteno
da me za ples zamolis otmjeno
da mi tiho kazes:"volim te zeno"....

i opet mi nedostajes
da me svojim dodirom iz sna prenes
da te oci izdaju da jos za mnom venes
da ti moje suze kao vosak na tijelo kanu
da me osjetis kao bol soli na zivu ranu...

i opet mi nedostajes

kao sreca kockaru sto gubi
kao pravda onom kom se sudi
kao rosa zori kad se budi
kao zlatnik izdajici judi....

i opet mi nedostajes

kao voda usahlome cvijecu
kao oltar koji nema svijecu
kao zavoj otvorenoj rani
kao kisa u ljetnoj omami...

i opet mi nedostajes
kao miris tamjana u hladnome hramu
kao sunce u kisnome i tmurnome danu
kao molitva pokajnika sto traze osamu
kao dunjama zrelost dok cekaju jesen ranu....


Pamtiti cu !!!

Pamtiti cu!!!
Pamtiti cu jednu zimu i jedan suncev dan pamtiti cu jednog decka i njegov osmijeh blag pamtiti cu oci i kosu smede boje pamtiti cu jednog decka sto slomi srce moje.


Muški ponos

zar je bitno u zivotu tko ce prvi prici?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sici?
zar je bitno uvijek macho biti?
cekati,trpjeti i alkohol piti?

zar nije ljepse preko ponosa prijeci
reci oprosti,ponos srcem sasjeci
grijesiti je ljudski
oprastati bozanski
zato umri muski
ne ljubi poganski....

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....!


Rastanak

rastanak je bio hladan
zadnji poljubac vlazan
dok zatvaraju se vrata vlaka
srce se steze,u kupeu
ustajaloga i zagusljiva zraka...

mases mi dok suze prikrivas
da me ne volis sebe zavaravas
naboj emocija napetost u zraku reze
nevidljivi okov ceznje opet nas veze....

okrecem glavu na drugu stranu
dok vlak se pospano sa perona izvlaci
na obraz mi vruca suza kanu
ostajes u daljini ,placi srce placi....


Vooolim teee


Kad kazem da te volim,
to nista novo nije!
Kad pitas koliko,
vise nego prije!
Daleko do beskraja
visoko do neba,
najvise na svijetu
i jos ako treba!
Volim te.....








cerekkiss