kao ja

09.07.2006., nedjelja

rey 2

Mene danas uhvatila fjaka da pakujem kofere,i sve postalo što mi treba i put pod noge na more.Jednostavno da mi je otići i gotovo.Ja sam se u životu dosta seljakala pa sam mislila da me taj osjećaj neće tako jako uhvatiti ali baš me ne drži mjeso i to je to.Ljetujem na Korčuli u jednom manjem mjestu,ja nisam tip od gužvi.Isada mi treba ta izolacija.Ipak još neidem nikuda ostali dio obitelji ne može pa eto nemogu ni ja.Još mjesec dana ,a onda 20 dana života.
Snoć sam rondala po nekim svojim starim stvarima i našla jednu pjesmu koju sam napisala prije duže vremena ali mi je jednako draga kao i onda,pa evo da je i ovdje ostavim.

xxx
Budim se
pola noći je,i malo iza nje
kiša pšada ko luda.
Pomislim na tebe...
Gdje li si...
Smješiš li se
ili samo šutiš
i zamišljeno gledaškroz dim,
tek pripaljene cigarete.
Možda si negdje na cesti
i stišćeš volan,ko da mu želiš dati život.
Ja ne zaboravljam
tvoj pogled,koji fiksira cestu,
a rijeć tek pokoja.
Bojim se odnjet će te vjetart-kažeš
kroz tihi smijeh.
-ko stranci.
Zašto tad nisam shvatila
zašto te nisam dotaknula?
Željela sam,
osjećala nemir
i pobjegla
po ko zna koji put
od Tebe.....
- 10:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ubijanje dosade...,razmjena životnih sitnih misli koje nas pokreću...

Linkovi

ja sam ja ko olujno more...

volim more,volim život pa isve ono dobro i loše što ide sa tim.
Volim promatrati ljude i puno vidim,ma kako malo rekli.

pratim

Sve što mi ima smisla.