kao ja

01.07.2006., subota

kao ljubav

Ona moja prijateljica čiji suprug ima ljubavnicu moju susjedu ovih dana ima gadnih problema.Stvari postaju sve očitije i ona se više ne može praviti da ništa ne vidi i nezna.Grozno.Mene je ta situacija sjetila na moju prvu ljubav,koja ko što se da naslutiti nije sretno završila.Dakle meni je bilo 15 njemu 23 prevelika razlika u to vrijeme.Ja sam bila zrelija i godine se nisu toliko primjećivale.Bili smo u istom drustvu,On je imao motor kao i ostali dečki iz društva,bio je dobar prema meni ali loš prema ostalim curam.Ja to tada nisam primjećivala, znala sam samo da je On onaj koji me svako veče dovede kući ,priča samnom do besvjesti,vodi gdje god poželim,ljuti se na mene ako odem sa kojeg sata iz škole(a sve u želji da ga prije vidim).Bio je moj san i moja java.Miris kožne jakne i danas me sjeća na njega a, tada je to bio jedan od najdražih mirisa za mene.Miris benzina,vjetar,brzina kožne jakne,i ceste... i njegove zelene oči.Jedne noči me je dovezao kuči posjeo me na sic motora ,ozbiljno pogledao u oči i rekao da se ženi.
Da sam mlada da me voli i zna da ja njega volim ali on neželi ostati prosječan dečko ovoga grada,želi novac ,moć
a to mu ja nisam mogla omogućiti.Pronašao si je takvu djevojku i to je bilo to.Tu noć sam još dugo stajala pod vrbom čak i onda kada se zvukovi motora odavno nisu čuli,i razmišljala kakav će mi život biti bez njega.On je danas sve ono što je htio biti,važna faca ovoga grada.A ja sam postala ono što nikada nisam mislila da ću biti ali to je druga priča.Moja kolegica sa početka me je sjetila na Njega.I ja sam svjesno odbijala vidjeti očito a to na kraju balade nije dobro i dobro ne završi.
- 12:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ubijanje dosade...,razmjena životnih sitnih misli koje nas pokreću...

Linkovi

ja sam ja ko olujno more...

volim more,volim život pa isve ono dobro i loše što ide sa tim.
Volim promatrati ljude i puno vidim,ma kako malo rekli.

pratim

Sve što mi ima smisla.