uuuuu... već san se ufurala



dakle... ja
hmm
volin jestnjaminjaminjami ... ne pušin, ... sad bi tila napisat da ni ne pijen al svi će reć da lažen pa neću hh party... nekad znan bit nasilnog ponašanja... al iman vriću rofl...
bojin se osa i pčela i tih sranja... ne bojin se modrica, padova, lomova, voženja paldine koze ... hh
uglavnon san neozbiljnalud ... a jbg takav je život...
volin sućurac, svoje prijatelje, brata(nemojte mu to reć govno jedno malo), more, muziku, ples, vriću, upadat u sranja, muške (pelave, pločice, i to... )... LoL...
mrzin dvolične ljude, pičke, sve koji su mi se ikad zamirili...



hmm... ne mogu se više sitit... alzerhajmerova i tolud

ljudovi

eo vako... neda mi se puno pisat ...

i dok ne objavin sve slike i to samo ću nabrojat svoje best frendove koje pozdravljan...

Barby i Tomoš...znate već sve... ona najbolje cura na svitu, on najveći luđak i baja u sućurcu... savršen par... Lol

Đove... najluđa ženska na svitu

Zvone... jedva čekan da počne vozit duju za koju godinu hh

Teše... moj tata kojeg volin najviše na svitu

Ariana... moja plesačica uživljena u vaterpoliste hh

Juka... kraljjjjjjjj

Drago... sve šta iman reć za ovu budalu je: SLIKA!!!!! hh

Koma... arhitekt moj

Moone... drogaš smh

Pepe... kraljicaaaaaaa, konačno me se sitlila, uskoro smo familija hh ... i Žućo, šekšy skejter, hh


i ostaloj ekipi iz sućurca...
najbolji smo hh

MAŠOGRAAADDDDDDDD

pozZzZz ekipi iz škole... IVOOOO KRALJINA( moj uzor šta se tiće poprsja), Maky, Marijana, Meri, Nata( Go ShOrTiE), Ipa, Zvone, Filip, Beka, Dop, Mime( debela san jeli??!!!), Škaro... kraljevi i kraljice

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

Vale... svi znate ko san... ako ne znate, ko van jebe mater... hh

ajme jebate iman blog

svi ga imaju... pa moran i ja... hh




zahvaljujen narkomanki mooni na pomoći u ostvarivanju mog nauma da otvorin blog... bravo moone!!!!kiss

nedjelja, 16.03.2008.

Moran štedit

megabajte.



| Aj kOmEnTiRaJ! (0) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.