Through her eyes

petak, 29.12.2006.

Post samo za Dariju :)

Evo Darija dobila si post. Tojest dobit ćeš ga upravo sad. Ja pišem post muahahahahaha.

Dakle ja sam zaključila sam sam jedno veliko dijete i odsad ću bit jedno veliko dijete. Počinjem sad.
JA SAM JEDNO VELIKO DIJETE I KAJ MI MOŽETE.

Okej, dosta. Ipak sam ja ozbiljna osoba /belj belj belj/ i nesmijem se tu glupirat po internetu /belj belj/.
Neznam zašto bi ikoga bilo briga kaj ja tu škrabam, pih.
Ja sam super. Kak ste vi? Ja sam super.
/Darija žao mi je stvarno, tražim inspiraciju/ Doć će ona. Evo, mislim da čujem korake.

Kao što vidite, poštovani puče, ponosna vlasnica ovog divnog bloga napokon je prolupala do te mjere da sad sjedi ispred kompjutera i ceri se. Upravo je zaključila da piše o samoj sebi u trećem licu i ceri se još više. Ali sretna je upravo zato jer zna da stvari nemogu bit ljepše nego što jesu i sad će prestat pisat u trećem licu. Evo prestajem. Poanta svega ovoga je da ovih dana volim pomalo previše i zato sam sva hiperaktivna što već postaje pomalo bolesno. Ali hihihihihi muahahahahahaha ja volim beeeeeeeeeeelj. Volim ja puno ljudi, puno glazbe, puno predmeta, puno mjesta, puno sebe haaaaaa. Neznam. I volim ovo doba godine jer te svi grle i svi se prave da su sretni i svi su frikiš i to je sve prebolesno. I ja slušam depresivnu glazbu i smijem se tome kak ljudi umiru u pjesmama i neznam zašto ali mene to apsolutno ne dira nego ja samo shvaćam kako je to sve predivno i mislim da sam pomalo morbidna jer me usrećuju tužne i morbidne pjesme ali to je sve u redu jer sam zaljubljena u animiranu ribu i ponosim se time i ja sam ja. I sretna sam hihi i previše jedem ali stvarno me nije briga. Volim svoje prijatelje i svoju glazbu i svoj kompjuter i svoj klavir i svoje čizme i sve moje ali prijatelje najviše i volim još ljudi koji mi nisu prijatelji i ko mi kaj može. Pozdrav svima.

Ok. Sad ću smanjit doživljaje i napisat AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. U redu.

...I'm sorry that I did not walk with you
I'm sorry that I did not listen to you
I should have done it all so differently
but I'm just me....


Ne fali mi ništa osim jedne stvari u životu /Darija zna/ *fali mi i ajpod al to nije bitno* ali mislim na ono što imam i sretna sam s tim. Ova godina je bila nadasve divna i krasna i prekrasna i predivna i hvala svima koji su dijelili vrijeme samnom, hvala vam, hvala vam, hvala vam, volim vas.

Darija je moja prijateljica i sad je dobila post. Triput hura za Dariju :)
Pusa svim mojim prijateljima koji nisu Darija a i onima koji jesu, tj Dariji i eto sad vas ja kao pozdravljam. Pa eto. Bok. smijeh

- 20:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #