< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Nešto o meni.........

Ima: Tina
Prezime: nije važno ali ako baš hočeš znati rogoznica
Svoje lijepe zelene oči otvorila sam 5,10,1992.
Živim u nalipšen mustu na svitu Sukošanu.
Idem u klasičnu gimnaziju((lud)) Ivana Pavla II u Zadru

Volim.
svoje prijatelje,
mamu, tatu, seku i bracu,
Fortunu,
čololadu,
sladoled od lješnjaka,
more....

NE VOLIM:
školu ((posebno prof iz matematike))
ogovaranja,
dvoličnost,
itd.........

Slike....(((ja i moji prijatelji)))

Image Hosted by ImageShack.us


OVO SAM JA!!!!!!!!!!!!!! sretan


Image Hosted by ImageShack.us


OVO SU MARTA I TOMINGO!!!!!!! sretan


Image Hosted by ImageShack.us


JA I MARTA!!!!!!!kiss


Image Hosted by ImageShack.us


JA I LUCE!!!!!!kiss


Image Hosted by ImageShack.us


JA I MARIJAN!!!!!!!!!!sretan


Image Hosted by ImageShack.us


OPET MARTA!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



JA I MOJ BRACO!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



JA I MOJA SEKA!!!!!!!!!!!

BEDĐEVI!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Pjesme:

-Piva i tekila-

Ja sam roker stara šema ne puca me često trema
srce tuče naprid vuče gitara se na vik sprema još se molim jimy pageu
sanjam da sam s njin na stageu
i ne šljivim živu silu pijem pivu i tekilu
Hej.........
Doktor sam za rolingstonse slušan često i ramonse
dylan mi je faca sveta sa njim bi na kraj svijeta,
vozim vestu sanjam harly reket mi je samo mali
i ne šljivim živu silu pijem pivu i tekilu....
Ref.
A kad te ljubim anđele moj gorim ko vatra nisam svoj x2
Duša mi je meka trava mala moja da mi mirno spavaš

Doktor sam za rolingstonse slušan često i ramonse
dylan mi je faca sveta sanjim bi na kraj svijeta,
vozim vestu sanjam harly reket mi je samo mali
i ne šljivim živu silu pijem pivu i tekilu

Ref.
A kad te ljubim anđele moj gorim ko vatra nisam svoj x2
Duša mi je meka trava mala moja da mi mirno spavaš



Što me pitaš kako je


Što me pitaš kako je kad te vidim dobro je.
Pitam se kako bi bilo da sam tud prošao ja
minutu ranije ili minutu kasnije nebi tvoje oči susreo ja.
I nebi sad lutao svijetom kao splav na rijeci sam
za tvojim grudima ko za dobrim ljudima nebi niti jedan žalio dan.

Što me pitaš kako je kad te vidim dobro je,
ne izgledaš starije ista si ko ranije i ne znam što me dovelo tu sreča mene ili ja nju
istog trena kad kad vidim te ja izgubim se!!!!

Pitam se kako bi bilo da sam tud prošao ja
minutu ranije ili minutu kasnije nebi tvoje oči susreo ja.
I nebi sad lutao svijetom kao splav na rijeci sam
za tvojim grudima ko za dobrim ljudima nebi niti jedan žalio dan.

Što me pitaš kako je kad te vidim dobro je,
ne izgledaš starije ista si ko ranije i ne znam što me dovelo tu sreča mene ili ja nju
istog trena kad kad vidim te ja izgubim se!!!!



Što mi vrijedi plakati,
suze ne mijenjaju ništa,
što mi vrijedi sanjati,
kad nikad ti nisam značila ništa.
Što mi vrijedi ova ljubav
kad mi ništa lijepo nije donijela,
donijela mi je samo suze i bol,
do kraja me je slomila.
Otišli su moji dani sreće,
tuga sve u crno obojila,
prokleta je ova sudbina
što nas je razdvojila.

Prijateljice

Azurno nebo,čeka u zoru,
5-6 mladih golubica,
nasmiješena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica.

Zajedno smo momke gledale,
zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne,
ma da smo pametne i snažne,
sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice,moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej,sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti....

Djevojčice žene postale,
a neke su se već i udale,
ja još čekam azurne zore,
ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke.

Hej ljepotice,moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej,sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti.......



Don´ćry

Talk to me softly
there's somethin' in your eyes
don't hang your head in sorrow
and please don't cry.

I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin' is changin' inside you
and don't you know.

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight.

Give me a whisper
and give me a sign,
give me a kiss before you
tell me goodbye.
Don't you take it so hard now
and please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
and the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember
that I never lied,
and please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
but you'll be alright now sugar
you'll feel better tomorrow
come the morning light baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight.........


Nisi ti više crno vino

Nekad bila si more
sada samo si pjena
nekad velika ljubav
a sad si druga zena

Nekad bila si sunce
sada svjetlo u tami
nekad ruka u ruci
a sad smo opet sami

Nisi ti vise crno vino
koje me opija
sada si samo zuto lisce
sto se zaboravlja

Neka te odvede
Igra je pri kraju
samo potez ili dva
par nevaznih figura
kralj i kraljica

Ispred mene ponor
nazad vise ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko

I Boze daj neka te odvede
miljama od mene
neka te zavede i prevari
pa da vidis kako je zaspati na medu
budit se na ledu
dok preko noci svijet se srusio
svijet se srusio

Ispred mene ponor
nazad vise ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko.......


Sve se meni ćini

Jos si uvijek ljubav moja
sreca moja jedina
sto po srcu i u ponoc
i u podne isto udara

Sve se meni cini da
volim te bez razloga
al' ne mogu protiv sebe ja
nada umre poslednja

Sve se meni cini da
volim te bez razloga
al' jos uvijek sebe tjesim
da to nije istina

Na tebi se ne bi reklo
da su prosle godine
na meni se one vide
vidi ko me dobro poznaje


Sve se meni cini da
volim te bez razloga
al' ne mogu protiv sebe ja
nada umre poslednja

Sve se meni cini da
volim te bez razloga
al' jos uvijek sebe tjesim
da to nije istina.........


U mojoj ulici

U mojoj ulici ne prodaje se trava
ne prodaje se dip lagao bi kad bi rekao
da nemam šta da izgubim.
U mojoj ulici je glazba sasvim tiha sunce lice miluje
ponekad ekipa sklopi shemu koja tako smiruje.
Koja tako smiruje........

Na moju ulicu pala je noć ova
mladost neče nikada proć,
nijedan čovijek ne zaključava vrata,
pitaju se kapulom sa 13-og kata.
Za dicu nema veze što su obukli štrace,
oni su se rodili da postanu face,
igraju se skaču luduju i kriče,starija im braća skočila na piče,
cvale su ruže i zvijezde su sjale uletija mi faca ludilo brale,
hvatala ga murija vikali su di je opet su se momci zavidali ko zmije,
moj stari prika je pronaša sriću ciloga dana visi u kafiću,
zapali duvan đira gradon pozove ekipu da se gađaju pikadom

U mojoj ulici ne prodaje se trava
ne prodaje se dip lagao bi kad bi rekao
da nemam šta da izgubim.
U mojoj ulici je glazba sasvim tiha
sunce lice miluje ponekad ekipa sklopi shemu
koja tako smiruje.
Koja tako smiruje......

U mojoj ulici je svanula zora vjetrovi donose mirise mora,
vruče je lito arija suva kupi mliko i 2 kile kruva
lipo je vrime i cvrkuće ptice igraju na vatalo čopori dice
skupe se popodne starije face zavrte na briškulu
na balote bace
molalo je sunce pala je ura,
na klupi u parku momak i cura zagrlija je lolu u velikon stilu
ugriza je za vrat slomija je cilu
na moju ulicu pala je noć
mladost neče nikada proć
cvitaju ruže zvijezde u sjaju
bila bi bajka za zauvijek traju


U mojoj ulici ne prodaje se trava
ne prodaje se dip
lagao bi kad bi rekao da nemam
šta da izgubim. U mojoj ulici je glazba sasvim tiha
sunce lice miluje
ponekad ekipa sklopi shemu
koja tako smiruje
Koja tako smiruje...........



četvrtak, 10.04.2008.

Umirem......

Da da dogodilo se ono što sam i očekivala!!!!!!!!
Mojoj ljubavnoj priči došao je kraj!!!!!!!!!!crycrycrynonononononononononobangbangheadbangheadbang
Neznam kako on ne kuži da ja nemogu bez njega!!!!!!!!!!!!!crycry
Nemogu, previše mi fali!!!!!!!!!!!! To nije normalno!!!!!!!!!!!!
Još nemogu vjerovati da se to dogodilo!!!!!!!!!! Nije mi jasno ZAŠTO????????mad
Zašto sve ne može biti ko prije?????????
Gdje san pogriješila??????????????
Moj život više nema smisla..........znam da zvuči glupo ali stvarno je tako.............. ja neznam kako ču bez njega.
Navikla sam da me svaki put pogleda onim svojim prekrasnim smeđim okicama, da mi se nasmješi kako samo on zna........i one njegove slatke rupice na obrazima.............. neznam kako ču bez toga svega!!!!!!!!!!!!!crycrycrytuzantuzanheadbangheadbang
Sve me podsiječa na njega............ona naša klupa.......ono mjesto na kojem smo se rastajali svako jutro...............cry
SVE!!!!!!!!!!!
Jednostavno ne razumijem!!!!!!!!!!! Zapitam se jesam li ja njemu uopće išta značila ili sam mu bila samo još jedna u nizu??????????????
Zašto baš tako???????? Zašto na takav način??????????
NEZNAM!!!!!!!!!! I mislin da nikad neču ni saznati!!!!!!!!!!!!
Slomio mi je srce!!!!!!!!!!! Moj se život raspada!!!!!!!!! Nisam znala da ga toliko volim dok se nije sve ovo desilo!!! Njega očito nije ni briga za moju ljubav!!!!!!!!!!!!!!
Moram krenuti dalje..............znam to!!!!!!!!!!!
svi mi govore da ga zaboravim ali nitko mi nije rekao kako!!!!!!!!!!??????????????
Vrijeme liječi sve rane!!!!!!!!!!!
Nadam se da je ta poslovica istinita!!!!!!!!!!!

Ti si jos tu, na usnama sto gore. Ti si jos tu, gdje je srce moje. Ti si jos tu, iako nisi kraj mene.


Kako mi nedostaješ da li znaš??? Tvoje priče, dodiri baš sve!!!!!!!!!
Tako mi nedostaješ i ne pitaš se dal smiješ moje najdraže!!!!!!!!!



Slatki, najsladji od svih, znaj da cu te uvijek voljeti. Ti si jedini koji je u mom srcu dobio posebno mjesto, ono prvo, najbitnije. Znaj da te volim i dalje!!!!!!!!!!

crycrycrycrycrycrycrycrycry





komentari (81) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.