kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

život jedne zaposlene majke

mali info o meni:
IME:tajana
PREZIME:smijeh
GRAD:zagreb
DRZAVA:hrvatskahrvatska
VOLIM:svoju obitelj; volim jestinjamimalo popitiparty....
NE VOLIM:bezobrazne ljude....



Celebrities Male Images

Celebrities Male Images



Linkovi

blog moje mlade kćeri
blog moje starije kćeri

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

subota, 25.08.2007.

jeeee uzivaj zivot

da sam znala sta me čeka u sljedećih nekoliko godina nebi izabrala ovaj naslov bloga.
Dali se moramo opravdavati za nešto što nismo učinili? Kad žena da sve od sebe , ili vjerojatno misli da da , i onda sazna da je sve ono što joj nije na kraju pameti , kak se ponašati?
Nemam volje za ništa, da me bar nema, da me nije nikad ni bilo
Znam da mi nije neki blog, al ko da je to nekog briga!
Molim te napiši mi neku pjesmu koja će mi podići raspoloženje, ili bar samopouzdanje! .

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.