kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

život jedne zaposlene majke

mali info o meni:
IME:tajana
PREZIME:smijeh
GRAD:zagreb
DRZAVA:hrvatskahrvatska
VOLIM:svoju obitelj; volim jestinjamimalo popitiparty....
NE VOLIM:bezobrazne ljude....



Celebrities Male Images

Celebrities Male Images



Linkovi

blog moje mlade kćeri
blog moje starije kćeri

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

Sexy Shirtless Vin Diesel Images

utorak, 14.08.2007.

ooopet na poosaaaoooo..........

Ko je pametan izmislio godišnji odmor!??? headbangheadbang
Tražim puuuno moralnih podrška za odlazak na posao koji mi već sada ide na živce, a još nisam ni krenula. Jedan od razloga zašto mi se nejde je taj što sam ostala sa kolegicama koje mi nikako ne leže! Jedna je maaalo starija pa nemamo o ćemu prićati osim o kući, djeci, kuhanju....... a druga pa toliko prića da me nakon nekog vremena zaboli glava ! imam naviku da kad sam na poslu izbacim iz glave sve što me kod kuće opterećuje i obrnuto. Svoje nadležne ne želim ni spominjati jer su posebna vrsta i nisu za komentiranje. ovo pišem 5 minuta prije polaska da si malo olakšam dušu........
javim se kad prođe današnji radni dan, ako ću biti sposobnazujonut


Send a Teddy Gram at bigoo.ws

|Komentiraj 2| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.