SERBIAN-PRINCESS

srijeda, 18.10.2006.

MARISOL NE GLEDAJ ME ČUDNO

RETRO POST ZA ONE KOJI NISU IMALI ZADOVOLJSTVO PROČITATI GA PRIJE;autentičnost dogašaja ne nupitna,i ako se zapitate može li SPACE BAG bit multifunkcionalno oružije,senzori ga ne otkrivaju,a moš ubit sve šta je na kisik ,a pa tako i sve "atmosferske motore" (sabotirati školski bus je sada prava igra),a zlobni svemirci imaju tako velik spejs beg da mogu cilu zemlju zamotat u nju i istisnit sav zrak.odgovor je definitivno da,ovo je kraj.
Image Hosted by ImageShack.us <-----i vi možete završiti u ovome!

za one koji ne razume zov/vapaj kose za vodom,i vodom i šamponom.
-možete vidjeti pomalo vulgaran stil,ali štačemo sada tako se prije pisalo. yes zujo
MARISOL

i tako ja svaki put do sada od 1999. godine ritulano perem kosu prije čina
zvanog šišanje kose,no ne i poslije.S obzirom na sve ulazim u zahod da si
perem kosu.Povučen željon,namjeron i običajem pomno biram šampon,pusta silina tvari za prat kosu,razni preparati i šarene kašete šampona. gledan i mislin se,hm.... kojega ęu.Kad ono pomalo zapostavljeni šampon u veeeelikom pakiranju na kojem jasno i glasno piše KOPRIVA,sve prirodno aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa>
radi sutentičnosti na pozadini solji slika kombinace maslačaka i kopriva.
Kažen ja sebi to je pravi,i sitin se one narodne "neče grom u koprive"
kura? neče,da su koprive visine 50m grom ne bi pita jesi ti kopriva il jablan.
okrenem se prema kadi sprema da to učinim,nije mi svejedno,blaga trema pred
nastup,jer ipak me ta kosa služila dobro,bila bi prava štete da je loše operem
...I tako ja počmen sa činom pranja kose,kad ono nešto onomatopeji,hm
oponašanje zvukova u prirodi,dobra baza,ja kao naturist volim zvukove prirode <³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³>
i koprive i maslačke.Nevoljko okreęem pogled misleęi da ęe me napokon sustię <trtrtrtrtrttrtrtrtrtrttrtrtrtrtrtrtrtrtrtrrtrt>
sudba od strane 101 tigra.Nisu tigrovi veę Marisol.Pitan je ja šta očeš?
Kaže ona i.... ne kaže ništa,jebemu kapljice vode,zanemarin je i nastavljan
s pranjem.Opet zaonomatopeji (zvuk čvrčaka);okreęem se,Marisol me motri
koji me kura? motriš Marisol,a?Reče ona i ... ne kaže ništa.Dobro.Sve san bliže
kraju seanse,kad ona opet nešto pizdi,i kaže mi .... nekaže mi ništa.Pa
tuko jedna šta me zajebaješ,(naskuęujm nekekve bolesne ideje).I opet
ona reče i ... ne reče ništa.Upravo san opra kosu,i prestajen ignorirati
Marisol,okreęem se i nje nema,stoji samo poruka,na kojoj piše :"znam s čim si prao
kosu",prolaze me trnci,radi boljeg doživljaja priče i poruke na papiru koju
san naša u boci pelinkovca.Prispavan ja taj dan i doše mi misao u glavu da ja uopęe <thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup>
ne govorin španjolski.jeben ti krv limene glazbe.I od tad igram španjolski loto.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

18.10.2006. u 20:53 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SIN OERJUCIO DE LOS DERECHOS QUE LE JURIDCO APLICABLLE (ASI LOS DERECHOS DEL CONSUMIDOR FRENTE AL FABRICANTE POR DANOS OCASIONDOS POR PRODUCTOS DEFLECTION) SAI COMO DE LOS DERECHOS FRENTE AL VENDEDOR,Y COMO FUE ADQURIRIDO, EN CUANTO DE DEFECTOS EN VIRTUD DE LAS SIGNATURES CONDLICTIONE

Listen to Metallica 24/7 on AOL Radio


Miss Hrvatske

OSOBA TJEDNA

************************


broj osobe: 8
IME:SKy
NICK:keptn
prekrasna leša:ima
DRŽAVLJANSTVO:afro croatian
SPOL:men
GODINA:18
OPIS (kratki) :sam je uspio da da.nako čini se da je zapravo pio neke čudne supstance ,jeo grašak il blitvu,nemoguęe.!!
************************
Image Hosted by ImageShack.us










RJIEČ UREDNIKA: /

THE
list,propuh gorenje
rezultira paljenjem
stih osmerac,na velebitu snjeg
pišim po pairu,vazalinom
namačem u njega,jaja
miriše na jastoge
igram se pikadom
pobješujem,obješujem