nedjelja, 10.12.2006.

subota br.2 ,svađa,pomirenje?,zaljubljenost i zahvala

. . . hmmm ,pošto se ovaj naslov veže jedan za drugog , mislim da bi bilo naj bolje da ja krenem iz početka inaće ću se totalka zbunit . . .
-ovako moram početi iz zahvale Martini jer se toliko trudila da mi napravi crno-žuti dizajn ,ali martina sorry kaj ga nisam stavila jer mi se postovi opće neće otvorit , a komentari su mi potpuno razbacani , sorry kaj sam te tolko gnjavila . . . ali svejedno veliko hvala , kaj si se toliko mučila. . .
- e ,a nakon te tvz.isprike i zahvale počet ću od početka naslova ,makar je ubiti sve povezano ,ali da ne duljim . . jučer ,tj.u subotu išla sam van , krenula sam od doma negdije oko pol šest jer sam obećala Mariji (sasvimobicnacura.blog.hr) da se nađemo u dvorani , gledali smo košarkaše , ali ona je morala nekam ić sa svojima pa sam ja otišla u Sfingu s Marinom i Petrom. . .Poslala sam poruku Čubi da dojde u Sfingu i rekla je da će doć s Leškovićem i Šimićem za deset minuta . . .No,pošto njih nije bilo više minuta ,opet im je Marina poslala poruka da di su. . . rekli su opet da će doć za deset minuta , mislim nismo toliko bile ljute jer to je normalno za njih , pa ono . . . Petra se čula s Marijanom i Ivonom i one su rekle da su kod kina s njih troje , a mi si odma pomislile , pa je**te mogli su nam odma reć idemo u kino i bok , i sad si ja kontam kam ću ja ,nebum valjda bila cijelu večer s ove dvije , mislim nemam ja nikaj protiv nih , Marina mi je super cura i dugo godina smo si bile naj,naj i dan danas se čujemo skoro pa svaki dan , pričamo si sve , a Petra - zaljubljena sam još u bivšeg ,mislim ja sam kriva no ,ona je sad s njim (znate ak ste čitali prošle postove). . .no da ja nastavim ove sve za pet minuta dođu čuba ,šimić i leš u sfingu i odlučim ja ić s njima u kino ,neki mutavi fkt film ,al kam ćemo jebote , nije prošlo ni petnaest minuta od filma i mi se pokupili i izletili iz kina , počeli se derat da je film za ku**c i tak . . .opet smo otišli u sfingu , bili smo ja ,Šimić,Daky,Leš,Čuba ,Sandra,Tonac i tam neki Srećko.Tonac se napio i pričali smo o našem prekide,kak me nije prebolio , da u tih 6 i pol mjeseci mu je bilo nešto naj naj .Da sam mu ja jedina cura u koju se fkt bio zaljubio i tak , dda smo opet mogli bit zajedno ,još tolko , a ja si mislim je**te najbolje da se idemo ženit, u biti cijelo vrijeme neznam kaj sam radila s njim . Na nagovor drugih? ma briga me to je bilo davno i ista greška se nikad nije i nikad e neće ponovit. . .Šimić me pratio doma i u tih pet minuta smo se uspjeli posvađat i tak. . .
-to je bilo sve o jučerašnjem danu , a sada sam htijela objaviti i nadam se da će vam biti drago da se puno bolje osjećam , i sinoć sam dugo u noć razmišljala o sebi i svojim postupcima u životu , kak sam se promijenila i tak . . . zaključila sam da sam se malo smirila da su me prošle neke faze . . .a što se tiće ovog smirivanja ,sad je najlijepše imat nekog - Božić, Nova Godina - jednostavno me obuzmu neke emocije , al kaj je tu je i mislim da je to naešto najbolje za mene , kada odlučim da sam spremna na ljubav i na te stvari to će biti fakat iz ljubai i bez varanja . . .o tome nešto više u drugom postu , ajde pozdrav ljudi . . .

- 15:17 - Leave me here... (104) - Without you... - I'm nothing.