Ziveli!!

UH... konacno sam se probudil!!!! Danas me nikakvo suce niti nikaj slicnog nije moglo probuditi!! Ljudi spaval sam ko top ma kakav top ko zaklani ! Hm..... a zasto pa razlog je jako jako jednostavan, ponedeljak ko ponedeljak u skolici imamo samo pet sati, nakon zavrsetka tog petog sata skupisi se moja ekipa iz razreda i sta sad, njima ide autobus tek u 7:15h a meni se nejde doma, i naravno grune nama sjaja ideja, idemo na bedeme naseg prekrasno starog grada nesto malo popit! da i popili smo zaista malo( litru votke,5 litari crnog vina i 2,5 litre cole) uh bilo je pakleno no ima nekaj fakat cudno svi smo bili trezni jedno odredeno vrije i onda nas je sve puklo, istina neke vise neke manje! aha nisam vam napisal bilo nas je 6!! i doslo je i tih sedam sati i sad u drustvu je bilo decki koji su bili opiti pa prakticki nisu mogli hodati! pa smo ih frend i ja uspjeli odvuci do autobusne stanice, da bi kad smo dosli na autobusnu jednog posjeli na prvi peron s kojeg ide bus za novi marof i deko nam je isti tren kad je sjel izrekel svoje misljenje o svemu tome, istina nije imal skoljku da je zagrli ali je zato asfalt oko klupice imal jedan ljepi dekor!!!!! uh.. ja fakat vise nisam mogel to gledati no sva srece evo i njegovog autobusa, stavili smo ga u autobus, sjel je odma iza vozaca, i kolko cujem danas u jutro da je i vozacu u autobu izrekel svoje misljenje o cjelokupnoj situaciji koja se desila( uh taj vozac je jucer fakat imal srece da moze "popricati" o toj situaciji). umeduvremenu mi smo se ostali pokupili, ja sam otisel domeka, moji na sve bozje cudo opce nisu skuzili da sam konzumiral colu !!
Usel sam direkno u sobu i okrenul na..(cekaj da vidim koja je to strana, te strane ljeva i desna mi bas nejdu) aha da to je bilo na........ desnu, da da na desnu stranu i direktiva u krevet i crkal sam do malo prije! I sad sam ponosan na sebe jer sam oboril rekord u spavanju!! na karaju cu u svemu oborit rekord osim u duzini ucenja, makar to nije tesko da sad otvorim knjigu to je vec skinuti rekord!! Opa pa vec je dosta kasno mislim da bi bilo dobro da idem nesto popapati i da odem u sklolicu!! sve vas ljepo pozdravljam citamo se veceras!!!!


18.10.2005. | 11:49 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...