nedjelja, 05.11.2006.

~¤~ PANJEVI ~¤~

~¤~ Samo da se zna da je ovaj post napisan pod prijetnjom „institucije“…~¤~
Dosta je prošlo od zadnjeg posta, i to samo zato jer stvarno ne znam o čemu da pišem… Kada razmišljam o tome imam osjećaj da imam previše za pisati, a ponekad da nemam o čemu…
Vječna tema nam je BOOKA, gdje stvarno uvijek ima materijala za prepričavanje… tako smo npr. jučer saznali da je jednom članu osoblja stric ne tako suzdržan kada su dječica u blizini, da isti taj dečko voli prolaziti autom kroz volte stare 1000 godina i da ne razlikuje staklo od plastike…. Sve bi to bilo super da njemu jučer nije bio zadnji dan… a sada na njegovo mjesto dolazi, možda čak i „gori“, bosanac… s velikom glavom…. No dobro….

Šta sam novog čula u BOOKI… hmmm…. Da vidimo…. :

1.
ON:„ Dvije Velebitske, molim te.“
JA: „ Svijetle ili tamne?“
ON: „Šta nema Velebitske?“
JA: „Postoji svijetlo Velebitsko i tamno Velebitsko, koje ćeš?“
ON:“Velebitsko“
JA:“ …. „


2.
ON:“Mišu mali, daj mi molim te dva bambusa?“
JA:“ Buahahhahaha“


3.
ON:“Alo! Spašavaj me, došla mi žena!!!“
JA:“Da, i šta ja tu mogu?!“
ON:“Daj mi coca-colu!!!“
JA: „ …“


4.
ON: „Daj mi vrč! Ali pusti mjesta za Žuju!“
JA: „Pomiješat ćeš Tuborg i Žuju?“
ON: „Pa da…“
JA: „Zašto?“
ON: „Jer ne znam koju bih, pa ću obadvije!!“
JA: „Ideeeeš….“


5.
ON:“Alo mala! Daj sok neki 'vamo!“
JA: „Koji?“
ON: „Koji god samo da nema one balončiče i da nije od naranče ili gusti!“
JA: „Može jabuka?“
ON: „Nemoj majket'! Jel imaš neki miješani?“
JA: „Multivitamin?“
ON: „Ne znam ja štat' je to, al' daj…“
JA: „ … „

6.
ON:“Daj mi molim te dvije svijetle Velebitske, Žuju i točenu od pola litre!
…. (sat vremena nakon i 4 ture kasnije)….
ON:“ Jel se sjećaš ti što smo mi pili?“
JA: „Da…“
ON: „Ajd to ponovi onda jer mi nismo više sigurni…“
JA: „ ……“

7.
ON:“Daj mi dva pelina, ali jedan bez leda.“
… ja donesem i stavim pred njega….
ON:“A koji je koji?“
JA: „ ….“

~¤~ Ah BOOKA moja, tko ju ne bi volio…. :D ~¤~

PANJ! PANJ! PANJ! PANJ! PANJ! CJEEEEEEEP!!!!

- 14:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>