subota, 05.07.2008. ♥

♥ Ok...ovi naslovi su totalno glupi....mislim...toooootalka...i koji da ja sada naslov stavim?!?!?!....npr.DEBILNI NASLOV...evo to je moj naslov...

Evo nisam pisala...pa skoro 2 mjeseca...nemam vremena...a kada se uhvatim pisanja bloga...onda mi se to više neda i počnem pisati neki svoj vrlo "poetični" tekst.I da...nova informejšn...nisam više zaljubljena...Mislim jesam...ali nisam.Ja njega volim...ali ne ide nam.Stalno se svađamo i onda pomislim da je bolje prekinuti i ne natezati se...nego se stalno svađati.A moja svađa na kraju može rezultirati netrpeljivošću.Ali to mi se rijetko dogodi.Ali opet previše ga volim da bih to tek tako odbacila...Ali opet...meni je problem ljeto.Ja sam ljeti luda.Zaljubim se na svakom koraku.Npr. neki dan sam vidjela nekog lika na plaži...sliči Baliću....presladak je.I ja sam jednostavno poludila.Čim se okrenem meni je tu nova ljubav...a ova me zaustavlja i stavljam je na kušnu...pa mi je možda onda bolje to privremeno prekinuti...tj.ohladiti se...pa ako se zaista volimo to će se nastaviti i u osmom razredu.Šta ne?Jednostavno ne želim tu ljubav stavljati na kušnju...pa ako se zaljubim u nekog drugog...povrijediti i njega i sebe...a i onog drugog...Imam li pravo?
Image and video hosting by TinyPic
Ne znam više što da vam pišem...dobro je da imam i ovoliko inspirejšn...pussa....voli vas vaša Val...zubozubozubozubozubozubozubozubozubo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.