četvrtak, 24.04.2008. ♥

♥ Ah...taj naslov...

Naslov mi se ne da smišljati...a inspiracije za post i nemam.Započela sam pisati iz dosade...Da...i tako vam idu moji dani dosade.Jučer sam dobila 5 iz kemije,danas iz biologije...Ocjene nek ostanu petice...i ljubav nek se ne mijenja...a sve ostalo nek ode u tri primorska mjesta....Danas smo izgubili protiv 7.b.Bili su bolji.Čestitam 7.b,Šanteku...koji iako je c-kavac davao je svaku loptu b-kavcima...i da...da ne zaboravim....čestitam Datkoviću koji je uspio izmisliti da ga je Neco lupio sa šakom u zube i da mu je netko ukrao 100€...izmišlja li ga izmišlja.I da...sunce se vratilo na nebo...a ja sunce tako ne volim...tj....ja sunce tako mrzim...volim ga samo tjekom vikenda...a ni tada mi nije omiljeno...A ja sam vam malo debilna u zadnje vrijeme...plačem,plačem i plačem....i to je sve zato jer me jedna posebno iritantna osoba iz mog razreda nervira....

Photobucket

I da...ne znam više šta da pišem...U ljubavi cvjetaju ruže...u svemu ostalome ruže venu...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....ovo vam je trebao biti moj vrisak...ali me ne čujete pa moram napisati...kao što sam već i rekla neam inspirejšn...pa evo vam malo vdsa....pusse...Val...zubozubozubo



♥ 15:00 ♥ komentari (15) ♥ printAh...taj naslov...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.