subota, 12.04.2008. ♥

♥ Ne znam zašto....čudna sam....

Pa ne znam ni kako da započnem ovaj post...1.Evo za Adi i Maky ne nije nitko iz a razreda....ne nije nitko iz škole....Al ste zapeli za to...Ali dobro...život ide dalje...i tako...pada kiša...ja ju obožavam...
Photobucket
Volim čuti njezin zvuk...sve...onda sam tako opuštena...I volim jesen...ne znam zašto...ali volim...ja sam tako čudna...I čudno je kod mene što ne znam mrziti...ja mogu samo voljeti...čak i ljudi koji su me povrijedili mi nisu mrski...ne znam zašto....Ali mi je drago što sam takva jer sam drugačija od svih...i baš se volim takvu...eh...da...i moj vam život nema baš smisla...Ja ne znam zašto ja živim...ah,da znam...da na kraju odapnem i da me pokopaju...koji happy end...hehehe...sama se sebi nasmijem...tako sam čudna...a tako...ah...a ne znam više...a tako zbunjena...i tako zaljubljena...a da...



A ljudovi moji neam inspirejšn...pa se pišemo neki drugi putić...pusse...Val...zubozubozubo

♥ 21:40 ♥ komentari (47) ♥ printNe znam zašto....čudna sam....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.