subota, 13.10.2007. ♥

♥ Dvoje je potrebno za ljubav....a za mrziti sam dovoljna ja....

1.Isprika zbog dugog ne pisanja....obećajem da ću vratiti sve kommove....

Ovaj tjedan je bio komma.Bio je Tein rođendan na kojem je Tajči plakala zbog jednog dečka....dok je s druge strane meni bilo suuuuuuuuuuuuuper jer je dečko koji je zaljubljen u mene plakao zbog mene.Dakle ja i taj dečko hodamo....a ja upće nisam zaljubljena u njega...njega je nerviralo kako sam se ja mogla zagrliti s najboljim prijateljem,je da me malo šlatao i pipkao...ali meni to nije smetalo....ali tom mom "dečku" je...a boli me briga....MRZIM GA....ja fkt. ne znam šta da pišem....
Danas smo igrali odb. utakmicu protiv Grobničana u Delnicama...oni brđani su takve seljačine....rekli su Valici da će ju premlatiti...a ona je rekla ako su hrabri neka ju premlate...i kada su vidjeli da se ne šali su otišli...a Sandrich....ona je sitna,ali dinamitna....uglavnom pobijedili smo 3:0 u setovima....za sada imamo sve pobijeđene utakmice....i u svakoj je bilo pregršt svađa.....ali mi pobijedimo kako god okreneš....čak smo i Srdoči pobijedili 3:0 i to u kadetskom...kalva su pušiona....sve imaju po 14-15 g....a popušile su...hahahaaha....ovo je pjesma našega kluba....koju pjevamo kada nas trener iznervira...a to je čestoooooo...pa za Rossinu dušu...

Mika-Relax take it easy



Pozdravlja vas Val zubozubozubo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.