subota, 22.09.2007. ♥

♥ Možda ipak postoji nada...ali ja još uvijek volim gada...možda ipak postoji sreća.........kad bolje razmislim meni trebaju naočale....nada ne postoji,umrla je davno,a ja pokušavam zaspati i zaboraviti gada!Ali znam da ću ga sanjati!

Nije mi dugo trebalo da napišem novi post...ali morala sam.Danas sam bila a Viškovu na Matejevu i bilo nam je pre jeb...Ugl. bila je Tajči,Renchi,Dika,Daki,Sule i ja...Moja stara nas je vozila na Viškovo...to je bila živa komedija.Iza su se vozili njih petero a naprijed ja i mama...Samo se čulo ovo "Auuuuuuuuuuuuuuuuuuu,boli me to..." i onda nekoga kako je odalamio sa glavom u prozor....Suleta i Teu je bilo strah voziti se na Twisteru....pa smo ih htijeli staviti da sijede zajedno u tim sjedalicama...ali nisu htijeli....pa smo sijedili Renchi,ja i Tea (nas troje u tom malom sranju) i Tijana i Sule....Ali bilo je ok...iako je Tea vrištala već kad smo sijeli....zapravo počela je vrištati kada smo joj rekli da može ispasti sa 20m visine na pod...ona se tako usrala,ali onda je rekla da ne može sada više van jer smo ju zarobili....Inače....ona je čuvala zadnjih 10kn za twister,a imala je 20kn sve ukupno...prava mala mudrijašica.....
Daki mi je digao živce kada me PONOVNO lupio u nogu i to onu s kojom imam problema (vjerojatno ću morati na operaciju)...ali on mi ne vjeruje da to tako jako boli...i sada samo tesira moju izdržljivost noge....Dolores je plesala u mažoretkinjama....da sam ju vidjela bi joj se tako smijala....bez uvrede mažoretkinjama....ali meni je to smiješno...

Ovo je spot od Britney...koju sam prije obožavala (naglašavam ovo prije)...ali zbog nekih njezinih pjesama srce mi jače zakuca...jer se sijetim jednog dečka...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.